„Terorism sushi“: un tânăr a fost dat în judecată după ce a lins intenționat sticla de sos de soia, la restaurant VIDEO

0
Publicat:

Un lanț de restaurante cere daune uriașe unui adolescent, după ce un clip devenit viral îl arată pe acesta lingând recipiente comune și atingând mâncarea altor clienți.

Restaurantele care servesc sushi pe bandă rulantă sunt populare în Japonia FOTO Shutterstock
Restaurantele care servesc sushi pe bandă rulantă sunt populare în Japonia FOTO Shutterstock

Lanțul japonez Sushiro a dat în judecată un elev de liceu și a cerut despăgubiri de 67 de milioane de yeni (480.000 de dolari), după ce un clip cu acțiunile neigienice ale acestuia a devenit viral în rețelele sociale, relatează CNN. Adolescentul a lins – în mod intenționat, susțin reprezentanții restaurantului - sticlele cu sos de soia, s-a lins pe degete și a atins mâncarea din mai multe farfurii care treceau prin fața sa, pe o bandă rulantă.

Restaurantul servește diverse tipuri de sushi și specialități, pe farfurii așezate pe o bandă rulantă, care trec prin fața clienților, iar aceștia își aleg preparatul dorit.

Compania care deține lanțul de restaurante Sushiro susține că a suferit o scădere bruscă a clienților după ce filmarea (care a avut loc la un restaurant din orașul Gifu) a devenit virală. Totodată, filmările l-au arătat pe tânăr lingând o sticlă cu sos de soia și o ceașcă, pe care apoi le-a pus înapoi pe banda rulantă. La un moment dat, acesta chiar pare să se bucure de acțiunile sale, de aceea compania susține că acțiunile tânărului au fost premeditate. Clipul este doar unul dintre numeroasele videoclipuri care au contribuit la apariția termenului „terorism sushi“.

Sintagma este folosită pentru a descrie acțiunile neigienice de la restaurantele cu sushi din Japonia, unde clienții aleg preparatele de pe o bandă rulantă.

Compania care deține lanțul Sushiro susține că a pierdut aproximativ 16 miliarde de yeni (115 milioane de dolari) după apariția clipului în social media.

Postul japonez de televiziune NHK a relatat că avocatul acuzatului a solicitat instanței să respingă plângerea. Acesta a spus că adolescentul a recunoscut fapta și o regretă și a adăugat că nu există nicio dovadă a unei legături între acțiunile tânărului și scăderea numărului clienților lanțului de restaurante.

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite