Ce se întâmplă cu adevărat pe navele de croazieră: dezvăluiri despre cadavrele din congelator

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Două foste angajate pe vasele de croazieră care au navigat în jurul lumii, de la Aruba până în Antarctica, au dezvăluit pentru Daily Mail mai multe amintiri despre momente trăite pe mare, de la decese și cadavre în congelator la relații intime între personal și pasageri.

Căderea peste bord, o cauză importantă a deceselor pe navele de croazieră Foto: Pixabay
Căderea peste bord, o cauză importantă a deceselor pe navele de croazieră Foto: Pixabay

În medie, anual au loc 200 de decese pe navele de agrement. Majoritatea sunt rezultatul unor cauze naturale, iar atacurile de cord sunt, de asemenea, obișnuite. O altă cauză a decesului este căderea peste bord, iar firma de avocatură Ehline raportează că, între 2000 și 2016, au fost 270 de cazuri de cădere peste bord raportate de companiile de croazieră, în 2015 înregistrând cel mai mare număr de astfel de cazuri - 27.

Nu s-a întâmplat niciodată pe navele mele, dar îmi amintesc că un pasager a căzut peste bord pe o altă navă după ce a băut prea mult. Cadavrul nu a fost niciodată recuperat”, povestește una dintre femei.

Înghețata în meniu, semn că a murit cineva

Potrivit foștilor membri ai echipajului, dacă nava nu are o morgă, cadavrele sunt adesea depozitate în congelatoarele de alimente și orice e înăuntru trebuie rapid scos și folosit.

Am lucrat pe nave mai mici de tip expediție și știam dacă a murit cineva, deoarece în acea zi era înghețată în meniu. Practic, nu aveam o morgă dedicată, așa că a trebuit să folosim congelatorul pentru a depozita cadavrele. Aceasta ne cere să scăpăm de toate mărfurile congelate pentru a face loc. În special de înghețată”, a povestit un fost membru al echipajului.

Navele de croazieră sunt cunoscute pentru ofertele lor bogate de mâncare, și cum nu toată este și consumată, potrivit lucrătorilor de pe navelede croazieră, deșeuri alimentare, dar și cele umane sunt aruncate în mare dacă nu există suficient spațiu pentru depozitare.

Gândacii și ploșnițele, un coșmar în croaziere

Menținerea curățeniei pe navele de croazieră este o sarcină grea, din cauza fluxului mare de pasageri, iar potrivit foștilor angajați ai navelor de croazieră, ea este uneori un punct slab.

Pe prima navă la care am lucrat, era o navă mai veche, așa că a avut mai multe probleme. Îmi amintesc că erau o mulțime de gândaci în zonele pentru pasageri. Pe alte nave, cred cu siguranță că au existat ploșnițe”, a spus una dintre fostele angajate.

„Relațiile intime”

Potrivit sursei citate o problemă pe navele de croazieră sunt și relațiile intime între angajați, sau și mai grav între angajați și pasageri.

S-au întâmplat multe comportamente obraznice între membrii echipajului. Odată, doi dintre membrii echipajului au fost prinși în flagrant făcând sex în public într-o zonă pentru pasageri. Managerul lor a trebuit să lupte cu adevărat pentru ca amândoi să rămână la bord, în loc să fie concediați. Când a fost vorba de relații cu pasagerii, acest lucru era împotriva politicii companiei. Îmi amintesc că pe prima mea navă un membru al personalului de croazieră a fost prins în timpul intimităților cu un pasager la primele ore, în zona echipajului de sub punte. Inutil să spun că membrul echipajului a fost concediat și debarcat a doua zi”, și-a amintit una dintre femei.

Alcoolul

Siguranța este extrem de ridicată la bordul navei și, din acest motiv, „nu aveai voie” să fii în stare de ebrietate în timpul sau în afara turelor – cu toate acestea, îmi amintesc că băutul era parte a culturii echipajului și eram veseli în cea mai mare parte a timpului”, a povestit una dintre femei.

Pe de altă parte, fostele angajate ale navelor croazieră au spus că cel mai mare coșmar este să fii lăsat în urmă pe țărm.

De fiecare dată când nava intră în port, există un termen limită pentru un membru al echipajului, în care să se întoarcă la bord. Dacă l-a ratat, nava plecă. Pașaportul tău este lăsat personalului de la țărm și trebuie să te alături navei în următorul port”.

Călătorii



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite