Start lansat pentru Opel Insignia facelift: peste 100.000 de unităţi au fost comandate în mai puţin de un an

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În mai puţin de un an de la lansarea internaţională, Insignia facelift a reuşit să convingă nu mai puţin de 100.000 de şoferi să facă cel puţin o vizită unei reprezentanţe Opel. Mai mult de-atât, berlina germană a reuşit să acapareze segmentul din care face parte pe câteva pieţe importante din Europa.

Marea Britanie, Spania şi Olanda sunt pieţele în care Insignia facelift a acaparat segmentul său în primele patru luni ale acestui an, în timp ce Belgia, Italia, Austria, Elveţia şi Norvegia au lăsat berlina germană să urce până pe locul 2. Nici în Germania nu stă rău noul Insignia, el aşezându-se pe acelaşi loc 2 din segment, cu o creştere de 46% raportat la anul precedent.

Noul Insignia este disponibil în trei variante de caroserie, Berlină, Tourer şi Country Tourer şi poate fi achiziţionat cu trei motorizări diferite: benzină, diesel şi GPL. Cel mai economic model este 2.0 CDTI, care postează un consum mixt de 3.9 litri / 100 km şi emite în atmosferă 99 g CO2 / km.

Startul lansat înregistrat de Insignia facelift dă mai speranţe oficialilor Opel, care vizează depăşirea vânzărilor modelului pre-facelift: 600.000 de unităţi de la lansarea din 2008 până în 2013.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite