Flirtul, o nouă strategie de marketing

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Chelnerii unui restaurant britanic sunt sfătuiţi să flirteze  cu clienţii pentru a-i face să se simtă mai confortabil
Chelnerii unui restaurant britanic sunt sfătuiţi să flirteze cu clienţii pentru a-i face să se simtă mai confortabil

Angajaţii unei pizzerii din Marea Britanie iau lecţii de flirt şi conversaţie de la un actor profesionist, plătit de patronul care vrea să câştige mai mulţi clienţi.

Lanţul de restaurante PizzaExpress l-a angajat pe actorul Karl James să facă workshopuri cu ospătarii pentru a-i învăţa să relaţioneze cu clienţii înaintea deschiderii unui nou local, săptămâna viitoare, potrivit „The Daily Telegraph".

Citiţi şi: Îi place flirtul. Este relaţia în pericol?

O sursă apropiată conducerii companiei a spus că strategia se bazează pe nevoia tot mai mare de comunicare directă, în era internetului. „Pentru că reţelele de socializare şi mesageria instant ne reduc interacţiunile faţă în faţă, PizzaExpress a angajat un expert în arta conversaţiei care a inclus flirtul în noua metodă de instruire a angajaţilor, menită să redefinească în totalitatea experienţa clienţilor acestui restaurant", explică sursa.

Angela Baron, consilier la cea mai mare companie europeană de resurse umane, Chartered Institute of Personnel and Development, susţine tehnica flirtului. „PizzaExpress este o afacere de familie, bazată pe ideea de amuzament şi cred că faptul că-şi învaţă angajaţii să relaţioneze cu clienţii le va îmbunătăţi experienţa de lucru", spune Baron. Totuşi, specialistul avertizează că strategia ­s-ar putea transforma într-un dezastru dacă angajaţii exagerează. „Să-şi întrebe clienţii «ce faci mai târziu, după ce adorm copiii», nu este deloc o idee bună", punctează expertul.

Vedete



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite