MasterChefii, învinşi de turci: show-ul de la Pro TV suferă prima înfrâgenere în bătălia pentru audienţe, la nivel urban

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Show-ul culinar „MasterChef“, de la Pro TV, a fost depăşit în audienţe la nivel urban, pentru prima dată de la debutul noului sezon, de serialul turcesc „Trădarea“, difuzat de Kanal D. În schimb postul din Prache Protopopescu a reuşit să se impună pe targeturile naţional şi comercial, unde Antena 1, cu „Hell's Kitchen – Iadul bucătarilor“, a fost pe locul patru, după cum relatează Paginademedia.ro.

Puţin peste 1,5 milioane de persoane din întreaga ţară au urmărit în fiecare minut show-u culinar de la Pro TV, care a ocupat locul fruntaş în topul audienţelor. Locul secunde i-a revenit postului Kanal D, care a difuzat producţia turcească „Trădarea“, urmărit de 1,4 milioane de telespectatori. Podiumul a fost completat de Antena 3, în timp ce emisiunea „Hell's Kitchen – Iadul bucătarilor“ a plasat Antena 1 pe locul patru, cu 641.000 de privitori, conform cifrelor prezentate de Paginademedia.ro.

Pro TV a suferit prima înfrângere în „ringul“ audienţelor, la nivel urban, unde Kanal D a condus, cu 800.000 de telespectatori pe minut. Probele la care au fost supuşi concurenţii „MasterChef“ au fost urmărite de 713.000 de orăşeni, plasându-se astfel pe locul al doilea, în timp ce Antena 3 a ocupat locul al treilea, iar Antena 1 locul patru, cu o medie de 447.000 de telespectatori.

Situaţia s-a schimbat, însă, pe targetul comercial, unde Antena 1 s-a clasat pe locul doi, chiar dacă cifrele obţinute de Pro TV au fost duble, mai scrie Paginademedia.ro.


Ştiri pe aceeaşi temă:

„MasterChef“: lider de audienţă la prima ediţie din noul sezon Noul sezon „MasterChef“ a debutat pe primul loc în topul audienţelor, Pro TV fiind lider pe toate segmentele de public, înregistrând 2,05 milioane de telespectatori în minutul de aur, potrivit cifrelor furnizate de Paginademedia.ro.

„MasterChef“, locul fruntaş în topul audienţelor: debutul „Hell's Kitchen“, depăşit de show-ul culinar de la Pro TV Al doilea episod al noului sezon „MasterChef“, difuzat de Pro TV, a ieşit învingător din prima confruntare cu „Hell's Kitchen – Iadul bucătarilor“, de la Antena 1, reuşind să surclaseze debutul show-ului pe toate segmentele de audienţă.

„MasterChef“ a dominat topul audienţelor: „Hell's Kitchen“, pe locul trei, după serialul turcesc de la Kanal D A doua confruntare dintre show-urile culinare „MasterChef“ şi „Hell's Kitchen – Iadul bucătarilor“ a fost câştigată de Pro TV, care s-a impus pe toate segmentele de public, Antena 1 înregistrând cifre mult mai mici şi clasându-se pe locul al treilea, după Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Trădarea“.

„MasterChef“ îşi păstrează poziţia de lider, „Hell's Kitchen“ pierde podiumul Alegerea celor 24 de concurenţi care au intrat în bucătăria „MasterChef“ a plasat postul Pro TV în fruntea clasamentului audienţelor, în timp ce show-ul de la Antena 1, „Hell's Kitchen – Iadul bucătarilor“, a coborât pe poziţia a patra.

„Master Chef-ul“ audienţelor: Pro TV, cifre duble faţă de Antena 1 „MasterChef“ a reuşit o nouă victorie în faţa show-ului rival, „Hell's Kitchen – Iadul bucătarilor“, Pro TV înregistrând cifre de audienţă duble faţă de Antena 1.

„MasterChef“ se menţine în topul preferinţelor telespectatorilor: 1,8 milioane de români s-au uitat la Pro TV „MasterChef“ se menţine în topul preferinţelor telespectatorilor, ediţia de marţi seară fiind urmărită de 1.8 milioane de români în fiecare minut, asigurându-i astfel postului Pro TV poziţia de lider pe toate segmentele de public.

TV

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite