Dieta keto: grăsimi, da, carbohidraţi, nu

Dieta keto: grăsimi, da, carbohidraţi, nu

Dieta keto sau ketogenică se bazează pe un număr redus de carbohidraţi şi pe multe grăsimi, care ajută la arderea mai eficientă a grăsimilor din organism, arată studiile.

Ştiri pe aceeaşi temă

Dieta keto, recomandată şi de mulţi medici, contribuie la pierderea în greutate fără înfometare şi se pare că ajută şi la reversibilitatea diabetului de tip 2. Prin dieta keto, ficatul produce din grăsimi mici molecule care funcţionează pe post de combustibil, numite cetone.

Creierul consumă multă energie zilnic, dar nu poate funcţiona pe bază de grăsimi, ci doar pe bază de glucoză sau cetone. Practic, respectând acest stil alimentar, corpul îşi schimbă sursa de combustibil şi arde grăsimi 24 de ore pe zi. O persoană care ţine dieta keto slăbeşte, nu are senzaţia permanentă de foame asociată cu multe alte diete şi se poate concentra cu uşurinţă pe activităţile pe care le are de îndeplinit.

Cine NU trebuie să ţină dieta keto vedeţi pe clicksanatate.ro.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările