Alimentaţia corectă a gravidei

Alimentaţia corectă a gravidei

Legumele sunt sursă de acid folic, necesar în sarcină, deoarece îl fereşte pe copil de malformaţii

În timpul sarcinii, există câteva reguli generale după care să-ţi ghidezi meniul zilnic. Astfel te asiguri că cel mic se va dezvolta armonios şi sănătos.

Sarcina nu este o ocazie binemeritată pentru satisfacerea tuturor poftelor culinare. Mitul conform căruia trebuie să mănânci cât doi atunci când eşti gravidă este doar… un mit. Medicii atenţionează că supraalimentarea poate duce la apariţia unor complicaţii la naştere şi poate deregla metabolismul bebeluşului. Aşadar, rişti să ai un copil supraponderal ori cu diabet.
 
Primul trimestru: mai multe proteine
 
În primele luni de sarcină, trebuie pus accent pe o alimentaţie de o calitate superioară, formată din cel puţin 50% proteine. De asemenea, nu trebuie să lipsească vitaminele şi mineralele. În această etapă, medicul îţi va recomanda şi acid folic (B 9). De ce este vitală această vitamină? Pentru că fereşte bebeluşul de malformaţii grave, cum sunt cele de tub neural.
 
Citeşte mai multe pe clicksanatate.ro

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


Modifică Setările