Brad Florescu, românul care poate ajunge ambasadorul turistic al oraşului Hangzhou

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Românul Brad Florescu se numără printre cei cinci finalişti ai concursului „Noul Marco Polo“, competiţie ce va desemna ambasadorul turistic al oraşului Hangzhou, din China.

Biroul pentru Turism al municipalităţii oraşului Hangzhou, din China, a lansat în luna martie a anului trecut un concurs al cărui premiu a fost numit de către presa internaţională „Chinas Dream Job/ Jobul de vis din China“ sau „The Best Job In The World/ Cel mai bun job din lume“.

Astfel, pentru promovarea oraşului, chinezii s-au gândit să recruteze un ambasador turisitc căruia să-i ofere o excursie de două săptămâni în Hangzhou şi un „salariu“ de 40.000 de euro pentru anul în care acesta va trebui să reprezinte oraşul la nivel internaţional.

Înscrierile s-au făcut prin intermediul unei pagini de Facebook, special creată, iar preselecţia a durat un an. Brad Florescu spune că s-a înscris „în joacă“, iar la sfârşitul lunii martie a acestui an a primit un e-mail prin care era anunţat că se numără printre cei şapte concurenţi selectaţi din peste 700 de înscrieri.

După al doilea test, care a însemnat crearea unui portofoliu foto, a unui video de auto-prezentare şi a unei strategii de comunicare, românul a ajuns în finală, alături de un australian, un elveţian, o americancă şi un francez.

„Sunt singurul finalist care nu provine dintr-o ţară cu limbă oficială de circulaţie internaţională. Şi eu mă mir. Dar, dacă am ajuns până aici, înseamnă că am o şansă, chiar dacă sunt cu cel puţin cu zece ani mai cărunt decât ceilalţi finalişti“, a scris românul pe blogul personal tedoo.ro.

Concursul este jurizat, dar unul dintre criteriile care aduce puncte este votul publicului la filmuleţul de pe Facebook. 

Pentru a-l putea vota pe Brad Florescu trebuie să intri pe pagina de Facebook Hangzhou şi, sub filmuleţul postat, să laşi un mesaj cu numele lui. 

image
Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite