Tribunalul Bucureşti a emis mandat de arestare în lipsă pe numele lui Mario Iorgulescu - UPDATE

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Tribunalul Bucureşti judecă joi cererea procurorilor de arestare preventivă în lipsă a lui Mario Iorgulescu, acuzat de omor şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe.

UPDATE: Judecătorul de drepturi şi libertăţi de la Tribunalul Bucureşti a emis mandat de arestare în lipsă pe 30 de zile pe numele lui Mario Iorgulescu. Decizia poate fi contestată la Curtea de Apel Bucureşti

Decizia a fost amânată pe 3 martie pentru ziua de azi. Tribunalul Bucureşti judecă cererea procurorilor de a fi emis un mandat de arestare preventivă în lipsă, pe numele lui Mario Iorgulescu. Fiul LPF ar fi refuzat sa dea curs citaţiilor anchetatorilor, după accidentul mortal din toamna trecută.

Dacă mandatul va fi emis, autorităţile române ar putea să le ceară celor italiene să-l încătuşeze şi să-l trimită cu forţa acasă pe fiul şefului LPF. Apărarea susţine însă că arestarea preventivă nu se justifică, starea lui Mario Iorgulescu fiind precară. Tatăl său a declarat marţi că tânărul ar fi suferit afecţiuni ale lobilor frontali şi că, practic, nu poate sta faţă în faţă cu anchetatorii.

Încadrarea juridică a fost schimbată în ianuarie anul acesta din ucidere din culpă în omor. Iniţial, pe 19 septembrie 2019, Mario Iorgulescu a fost pus sub acuzare pentru ucidere din culpă şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau a altor substanţe.

MARIO IORGULESCU, COCAINĂ ŞI 162 DE KM/H 

Procurorii susţin că Mario Iorgulescu conducea cu o viteză de 160 km/h.

„La data de 08.09.2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. Bucureşti, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul marca Aston Martin model DBS cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şos. Chitilei şi str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens şi intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V. D.-A., care a decedat pe loc, toate acestea în condiţiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, inculpatul nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum. Procedând în acest mod, inculpatul a fost indiferent faţă de urmările acţiunilor sale, pe care le-a prevăzut, punând în pericol participanţii la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului şi astfel ucigând-o pe victimă cu intenţie indirectă”, arată procurorii Parchetului de pe lângă  Tribunalul Bucureşti.

Mario Iorgulescu a comis un accident grav pe 8 septembrie, soldat cu moartea unui alt tânăr, după ce a pierdut controlul automobilului Aston Martin pe care îl conducea, evaluat la 300.000 de euro. Bărbatul decedat avea doi copii, un băiat de 4 luni şi o fată de 6 ani. 

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite