Primăria Drobeta Turnu Severin elimină birocraţia în materia documentelor fiscale

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Documentele vor putea fi comunicate prin email FOTO Arhivă
Documentele vor putea fi comunicate prin email FOTO Arhivă

Peste 20 de documente fiscale vor putea fi comunicate cetăţenilor prin e-mail, aceştia economisind timp şi resurse financiare, eliminându-se astfel comunicarea prin poştă a actelor fiscale, pentru cei care doresc acest lucru.

În următoarea şedinţă a Consiliului Local, va fi supus votului proiectul de Hotărâre iniţiat de viceprimarul Daniel Cîrjan, prin care se aprobă lista actelor administrative fiscale, a actelor de executare şi altor acte emise de Direcţia Impozite şi Taxe prin email, valabile doar cu semnătura electronică a organului fiscal.

Odată cu această listă, va fi supusă aprobării procedura prin care actele fiscale vor putea fi comunicate, la cererea expresă a cetăţeanului, exclusiv prin email. Până acum, severinenii întâmpinau situaţii de a fi nevoiţi să meargă personal la poştă, cu avize tipărite, pentru a putea primi comunicările legale ale Direcţiei de Taxe şi Impozite.

„De multe ori avizele nu se mai găseau, ajungeau târziu sau programul ghişeelor poştale era dificil de respectat. Prin aceasta nouă măsură legislativă de la nivel local, astfel de situaţii pot fi eliminate, alegând trecerea la comunicare digitală, fără documente tipărite. Severinenii vor putea opta pentru comunicarea strict prin email a actelor fiscale emise de Direcţia de Taxe şi Impozite, economisind astfel timp semnificativ şi îmbunătăţind comunicarea dintre Primărie şi cetăţean”, spune iniţiatorul proiectului, viceprimarul Daniel Cîrjan.

Procedura pentru a beneficia de această opţiune este simplă: cetăţeanul depune o singură dată o cerere în scris la registratură care să aibă semnătura sa olografă, pentru a certifica adresa de email unde se va derula comunicarea actelor fiscale emise de Primărie.

Turnu-Severin



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite