Tehnica chinezească de două minute pentru eliminarea grăsimii şi obţinerea unui abdomen plat

Tehnica chinezească de două minute pentru eliminarea grăsimii şi obţinerea unui abdomen plat

O tehnică străveche chinezească de masare a abdomenului ajută la topirea excesului de grăsime

Ştim cu toţii cât de greu este să scapi de excesul de grăsime, mai ales când vine vorba de abdomen. Chiar şi pentru cei care au un stil de viaţă activ şi obiceiuri sănătoase de alimentaţie, eliminarea grăsimii de pe abdomen poate fi o adevărată provocare. Site-ul „Bright Side“ propune o tehnică chinezească antică de masaj care poate fi răspunsul la această problemă.

Ştiri pe aceeaşi temă

Este vorba de un masaj de două minute pe care trebuie să-l faci de două ori pe zi şi care funcţionează ca un exerciţiu intern pentru curăţarea şi detoxifierea zonei abdominale prin topirea grăsimii. Trebuie să luaţi în considerare, însă, că această tehnică nu este eficientă pentru persoanele sedentare care consumă fast food şi băuturi carbogazoase în fiecare zi, ci pentru cele care fac exerciţii în mod regulat, dar cu toate acestea nu reuşesc să scape de grăsimea de pe abdomen.
 

Atenţie! Tehnica nu este indicată în următoarele situaţii:

 
- imediat după o masă copioasă;
- dacă aveţi pietre la vezica urinară, rinichi sau vezica biliară;
- dacă aveţi hipertensiune arterială;
- dacă sunteţi gravidă;
- dacă aveţi hernie;
- dacă aveţi ulcer intestinal sau la stomac;
- dacă aveţi inflamaţii ale uterului, vezicii urinare, ovarelor sau trompei uterine.
 

Instrucţiuni

 
Vă recomandăm să urmaţi această tehnică de două ori pe zi înainte de micul dejun şi înainte de culcare.
 
1. Întinde-te pe spate pe o suprafaţă plană şi tare;
2. Freacă-ţi mâinile între ele până când le simţi fierbinţi;
3. Pune una dintre mâini pe buric în linie dreaptă;
4. Începe să masezi încet abdomenul în jurul buricului, cu o presiune uşoară, în cercuri mici, în sensul acelor de ceasornic şi, treptat, fă cercuri mai mari. Fiecare cerc ar trebui să-ţi ia 1 şi 2 secunde;
5. Concentrează-te pe căldura care începi să o simţi în zona abdominală;
6. Continuă masarea timp de două minute (aproximativ 40-50 de cercuri). Este important să îţi păstrezi abdomenul cald în timp ce faci acest exerciţiu.
 
Topirea grăsimii nu este singurul avantaj oferit de această tehnică, ci şi îmbunătăţirea digestiei, accelerarea metabolismului şi creşterea presiunii arteriale a zonei abdomenului. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările