Selfie-ul s-a demodat. Ce poze sunt la modă acum pe reţelele sociale

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Abdomenul bine conturat se afişează acum pe reţelele sociale FOTO:Instagram
Abdomenul bine conturat se afişează acum pe reţelele sociale FOTO:Instagram

Un nou gen de fotografie captează atenţia tinerilor pe reţelele sociale: imaginile în care îşi arată abdomenul bine conturat. Vedete precum Kim Kardashian au postat asemenea poze, iar curentul are din ce în ce mai mulţi adepţi.

Selfie-urile, imaginile de tip autoportret care circulau pe reţelele sociale, nu mai sunt la modă. Ele au fost înlocuite acum cu un nou gen de fotografie, în care faţa nu mai este elementul central. Acesta se numeşte telfie („t” de la „tummy”, abdomen în engleză) şi a fost pupularizat de vedete precum Kim Kardashian.

kim kardashian

Kim Kardashian (stânga) şi-a fotografiat abdomenul plat FOTO: Instagram

Telfie-urile sunt postate, de regulă, de tinerii care merg la sală, au grijă de siluetă şi vor să arate prietenilor rezultatele efortului lor. Mii de imagini de acest fel au apărut în ultimele săptămâni pe Facebook, Instagrma, Pinterest şi Twitter.

telfie 3

Cele mai multe fotografii telfie sunt postate de fete. Ele se fotografiază în oglindă, purtând bluze scurte sau bikini pentru ca abdomenul plat, bine conturat să se vadă cât mai bine.

telfie

La începutul acestui an, un alt gen de fotografie făcea furori pe reţelele sociale. Acesta se numea „podul bikinilor” şi înfăţişa partea inferioară a abdomenului unei femei, cu oasele bazinului ieşite în evidenţă şi slipul „suspendat” pe aceste oase în timp ce femeia stă întinsă pe spate. Expresia „bikini bridge” a apărut în scurt timp şi în Urban Dictionary, unde este prezentat ca un „incredibil fenomen sexy”, datorită priveliştii pe care o oferă asupra zonelor intime.

„Este un alt exemplu de presiune asupra femeilor, astfel încât acestea să devină şi mai anxioase în privinţa corpului lor. Acesta nu ar trebui să fie un ideal de frumuseţe şi nu este normal să reflecte dorinţele femeilor din toată lumea”, a spus atunci pentru „Daily Mail” o specialistă în campanii de imagine.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite