Poziţii de dormit care ameliorează diverse dureri de spate

Poziţii de dormit care ameliorează diverse dureri de spate

Ce poziţii de dormit ameliorează durerile de spate

Durerile de spate reprezintă unul dintre factorii care ne împiedică să avem un somn odihnitor. Deşi specialiştii spun că rezolvarea acestora implică şedinţe de terapie, aceştia recomandă câteva poziţii de dormit care ameliorează starea de disconfort.

Ştiri pe aceeaşi temă

Majoritatea populaţiei se confruntă cel puţin o dată în viaţă cu dureri de spate. Deşi suntem tentaţi să credem că acestea nu pot fi ameliorate decât cu tratamente şi terapii, specialiştii susţin că diferite poziţii de dormit pot scădea intensitatea durerilor. Dacă sunteţi urmărit de gândul că în timpul somnului corpul nu poate fi gestionat, odată ce găsiţi poziţia care ameliorează durerea, veţi reuşi să o păstraţi mult timp.

Poziţii de dormit care pot ameliora durerile în funcţie de zona în care acestea apar:

Dureri de gât şi spate

Dormitul pe spate împarte greutatea în fiecare parte a corpului. În acest fel, evitaţi presarea mai intensă a zonelor sensibile, cum ar fi gâtul şi partea superioară a spatelui. De asemenea, este o poziţie recomandată pentru alinierea coloanei vertebrale şi a organelor interne. Poziţionarea unei perne pentru a vă sprijini gâtul şi o alta pentru sprijinirea genunchilor ajuta la menţinerea curbei naturale a coloanei vertebrale, scrie brightside.me

Dureri de-a lungul coloanei vertebrale

Aceasta este o poziţie de dormit potrivită persoanelor care de obicei dorm pe burta. Aşezaţi o pernă sub partea superioară a pelvisului, dar asiguraţi-vă că este una subţire. Aceasta vă va îndrepta coloana, iar rezultatele nu vor întârzia să apară. Dacă problema nu a fost rezolvată, încercaţi să renunţaţi la perna de sub cap.

Dureri ale mijocului

Când dormiţi pe o parte, forţaţi coloana vertebrală să se curbeze într-o poziţie nefirească, adăugând greutate suplimentară în partea inferioară a spatelui. În acest caz, este recomandat să vă îndoiţi genunchii uşor în sus şi să poziţionaţi o pernă între aceştia.

Dureri lombare

Dacă suferiţi de dureri în zona lombară, dormitul într-o poziţie înclinată vă poate ajuta. Acest lucru va scădea presiunea la nivelul zonei afectate. Poziţionaţi o pernă sau două la spate pentru a crea suficient sprijin pentru curbura naturală. Pentru mai mult confort, aşezaţi două perne sub genunchi şi picioare.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: