Cercerătorii explică de ce este mai bine să facem fitness de grup decât singuri

Cercerătorii explică de ce este mai bine să facem fitness de grup decât singuri

Oamenii de ştiinţă susţin că antrenamentele fizice de grup contribuie mai mult la eliberarea stresului

Să tragi de tine să mergi la sala de sport este destul de greu atunci când trebuie să-ţi faci programul de exerciţii fizice singur, dar antrenamentele de fitness grup schimbă complet lucrurile şi aduc beneficii mai mari pentru corpul şi psihicul tău, arată cercetătorii.

Ştiri pe aceeaşi temă

Un nou studiu a constatat că fitness-ul de grup ar putea fi mai benefice pentru persoanele care vor să se menţină în formă, arată The Independent. Nu numai că au tendinţa de a fi mai plăcute, datorită playlisturilor optimiste şi a instructorilor entuziaşti, însă clasele de grup pot, de asemenea, îmbunătăţi bunăstarea noastră mentală, susţin cercetătorii.
 
Publicat în Journal of the American Osteopathic Association, studiul arată că antrenamentele în grup îmbunătăţesc sănătatea mentala, fizică şi emoţională.
 
În timp ce bunăstarea fizică şi emoţională a fost stimulată cu 25, respectiv 26%, prin exerciţii fizice regulate, sănătatea mintală s-a îmbunătăţit cu 13%. Oamenii de ştiinţa au descoperit, de asemenea, cum clasele de fitness au scazut nivelurile de stres cu 26%.
 
Cu toate acestea, ar putea fi necesare cercetări suplimentare pentru a confirma legătura dintre exerciţiile de grup şi reducerea stresului.
 
Studiul de 12 săptămâni a fost efectuat pe un eşantion foarte mic şi specific de persoane: 69 de studenţi la Colegiul de Medicină Osteopatică din New England University.
 
În plus, participanţilor le-a fost dată posibilitatea de a alege dacă să lucreze într-un grup sau singuri, ceea ce înseamnă că aceştia ar fi putut pur şi simplu să ia decizii pe baza preferinţelor personale şi, oricum, ar fi obţinut mai multe beneficii.
 
Totodată, având în vedere că toţi participanţii au mers la şcoală împreună, este posibil ca mulţi dintre ei să se cunoască reciproc, ceea ce ar putea explica şi de ce au găsit programul de exerciţii mai plăcut şi destresant.
 
În ciuda acestor factori, totuşi, oamenii de ştiinţă au concluzionat că orele de fitness în grup regulate pot îmbunătăţi starea emoţională şi de stres a studenţilor de la medicină.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările