FOTO VIDEO Cumperi una şi ai zeci de ţinute: rochia de criză, varianta românească

FOTO VIDEO Cumperi una şi ai zeci de ţinute: rochia de criză, varianta românească

FOTO priveboutique.com

O nouă idee face furori printre tinerele care visează la o garderobă de vedetă, fără a cheltui sume foarte mari: rochia versatilă (convertible dress).

Ştiri pe aceeaşi temă

Designerul Hubert de Givenchy obişnuia să spună că adevărata modă este dictată de acele rochii care urmăresc liniile corpulului unei femei, şi în niciun caz de cele pentru care corpul femeilor trebuie să se adapteze. Regulile de purtare ale unei rochii care este creată astfel devin destul de simple atunci când vorbim despre rochia versatilă - un singur model care se poate transforma în peste 20 de variante, conform blogului Prive Boutique. Aceasta este creată încât să flateze orice tip de siluetă, iar din punct de vedere economic acest model de rochie, odată achiziţionat, îţi asigură o întreagă paletă de ţinute.
 
„Este o piesă vestimentară creată pentru cele care nu se mulţumesc doar să facă shopping, ci preferă să facă smart-shopping şi să plătească preţul corect pentru produsele pe care le achiziţionează”, spune Ioana Kohalmi, creatoarea rochiei versatile comercializată online în România în opt culori uni: alb, negru, roşu, bej, gri, corai, albastru şi galben. Preţul uneia este de 280 de lei.
 
 
Achiziţionată în mai multe culori, rochia versatilă poate completa cu usurinta o întreagă garderobă. Graţie unor bretele gândite eficient, creaţia se poate transforma, după caz, în rochie cu spatele gol, cu umerii goi, cu două bretele, prinsă după gât sau în rochie cu mâneci, asimetrică sau stil Marylin Monroe, totul depinde de imaginaţia fiecăreia. 
 
Puţină lume ştie că acest model de rochie a apărut pentru prima dată în 1976, după o idee a jurnalistei şi designerului de modă Lydia Silvestry. Pe atunci, rochia versatilă purta numele de „Infinite Dress”. Deşi iniţial rochia a fost vândută doar în SUA şi Anglia, a cucerit apoi întreaga lume. Acum ea poate fi achiziţionată şi în România, prin intermediul primului magazin care a redescoperit-o şi lansat-o cu succes sub brandul propriu.
 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: