Se schimbă regulile în muzică: topuri în timp real pe Twitter

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Revista „Billboard“ şi platforma de microblogging Twitter au anunţat joi că au încheiat un parteneriat exclusiv multianual potrivit căruia cele două companii vor crea un set de noi topuri muzicale în timp real - Billboard Twitter Real-Time Charts.

Potrivit publicaţiei „The Hollywood Reporter“, noile topuri vor fi primele din lume care vor utiliza datele platformei Twitter pentru a identifica cele mai bune piese muzicale şi cei mai apreciaţi cântăreţi ai momentului.

Aceste topuri vor monitoriza conversaţiile pe teme muzicale referitoare la diverse cântece americane care apar în milioanele de mesaje expediate pe Twitter în fiecare zi. Combinând autoritatea topurilor muzicale Billboard cu datele în timp real furnizate de Twitter, noile topuri vor redefini - pentru consumatorii finali şi pentru industria muzicală - felul în care este măsurat succesul muzical.

Noile topuri vor reflecta cele mai discutate cântece ale momentului pe Twitter şi cei mai apreciaţi artişti. Clasamentele vor fi distribuite atât pe Billboard.com, cât şi pe contul de Twitter al revistei Billboard.În cadrul aceleiaşi iniţiative, Billboard şi Twitter au creat şi un parteneriat special intitulat „Twitter Amplify", care va distribui aceste topuri muzicale speciale şi pe alte platforme, nu doar pe site-ul Billboard.com, şi care va include topuri muzicale zilnice peTwitter şi topuri săptămânale de videoclipuri pe Twitter.

Parteneriatul dintre Billboard şi Twitter reprezintă o continuare a eforturilor depuse de revista americană pentru a integra în topurile sale consumul de muzică de pe noile platforme media. De la lansarea topului Social 50 Artists în 2010, continuând cu expansiunea muzicală pe serviciile de streaming în ultimii ani, inclusiv includerea Spotify şi YouTube în topul Hot 100, şi lansarea topurilor de streaming care acoperă genuri muzicale multiple, Billboard continuă să rămână un actor major care include noile tehnologii în clasamentele sale muzicale.

Brandul Billboard are la bază peste 200 topuri exclusive - ce măsoară succesul în muzică - care sunt în mod constant actualizate pentru a reflecta modificările din peisajul muzical internaţional. Topurile Billboard, în rândul cărora se remarcă deja celebrele Hot 100 Songs Chart şi Billboard 200 Albums Chart, sunt consultate de milioane de persoane din lumea întreagă.

Twitter, o platormă globală de exprimare şi conversaţie în timp real, este disponibilă în peste 35 de limbi şi are peste 240 milioane de utilizatori activi pe lună.

Muzică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite