Companiile pot anunţa pe Google ajutorul pe care îl oferă refugiaţilor din Ucraina

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Arhivă
FOTO Arhivă

Companiile care vor să-i ajute pe refugiaţii din Ucraina pot anunţa acest lucru, folosind profilul oficial de pe Search sau Maps al Google, a informat luni gigantul american de tehnologie.

„Cei care au nevoie de ajutor pot de asemenea căuta informaţii pe Google Maps despre centre pentru refugiaţi şi migraţie din ţările vecine Ucrainei - România, Polonia, Slovacia, Ungaria şi Cehia. Folosind surse cu autoritate în domeniu, inclusiv autorităţi locale, Google a adăugat peste 100 de centre pentru refugiaţi pe Google Maps în aceste ţări, dintre care peste 15 în România. Această informaţie este de asemenea disponibilă în limba ucraineană. Pentru a răspunde creşterii numărului de refugiaţi, Google a pregătit noi moduri în care afacerile pot anunţa că oferă servicii pentru refugiaţi. Astfel, hotelurile din ţările vecine Ucrainei pot să indice în profilul lor de companie dacă oferă reduceri la cazare sau gratuitate pentru refugiaţi. De asemenea, orice companie poate acum indica în profilul ei de pe Search sau Maps ce ajutor oferă refugiaţilor din Ucraina, precum: servicii sau produse gratuite, distribuie donaţii, angajează refugiaţi, oferă asistenţă juridică sau transport gratuit. O altă opţiune pentru companii este de a adăuga note prin care oferă mai multe informaţii despre modul în care ajută refugiaţii", se arată în comunicat.

Recomandările pentru companiile din apropierea Ucrainei sunt disponibile în Polonia, România, Republica Moldova, Slovacia, Ungaria şi Cehia.

În acelaşi timp, mai multe informaţii despre cum poate fi creat un astfel de anunţ în Profilul Companiei pot fi găsite pe pagina de ajutor de pe Google.

"Google încurajează deţinătorii de afaceri să actualizeze totdeauna informaţiile disponibile consumatorilor, incluzând orarul, datele de contact şi să ia în calcul utilizarea Google Translate pentru a face anunţuri în ucraineană dedicate refugiaţilor, ţinând cont că, cel mai probabil, aceştia nu ştiu limba locală. Mai mult, pot utiliza Google Translate pentru a traduce o conversaţie în timp real. Toate aceste informaţii vor fi strânse în următoarele săptămâni, astfel încât oamenii să găsească mai uşor locurile care oferă servicii refugiaţilor pe Search şi Maps", notează compania.

De la începutul războiului, Google a lansat serviciul "SOS alert" pe Search disponibil în Ucraina, prin intermediul căruia oamenii care caută informaţii despre refugiaţi şi evacuare, vor putea vedea o alertă care îi trimite către resursele Naţiunilor Unite pentru refugiaţi. "Mai multe informaţii de la organizaţii specializate vor fi adăugate în perioada următoare", precizează Google.

Larry Page şi Sergey Brin au fondat Google în anul 1998, iar în prezent compania are peste 50.000 de angajaţi la nivel global şi oferă o gamă largă de produse şi platforme populare precum: Search, Maps, Ads, Gmail, Android, Chrome şi YouTube.

În octombrie 2015, Alphabet a devenit compania-mamă a Google.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite