Articol publicitar

Maurer Imobiliare a depăşit pragul de 9.000 de apartamente vândute în cadrul proiectelor imobiliare din ţară

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
ţ

Maurer Imobiliare reprezintă un nume cu rezonanţă pe piaţa imobiliară din România, fiind una dintre cele mai mari companii în domeniu care a reuşit să livreze mii de locuinţe în 14 ani de activitate. Valorile care stau la baza acestei companii o ajută să crească pe zi ce trece, să capete amploare şi să-şi consolideze tot mai bine statutul pe care şi l-a conturat pe piaţa de profil.

Cu  o dezvoltare extrem de dinamică, dezvoltatorul imobiliar braşovean a depăşit cifra de 9000 de apartamente, o cifră care cumulează vânzările de apartamente din cadrul proiectelor imobiliare din ţară aflate sub semnătura acestui dezvoltator.

Un leadership pozitiv cu o viziune clară şi puternică, abordarea pragmatică şi coerentă a proiectelor de către echipele de profesionişti şi  comunicarea inteligentă cu beneficiarii şi colaboratorii ar putea reprezenta pilonii de bază în evoluţia de succes a acestui dezvoltator. Cu toate acestea, Simon Maurer, fondatorul acestei companii, consideră că un alt element are adevăratul efect de propulsare.  ”Drumul nostru nu ne-ar fi dus până în acest punct, dacă nu ne-ar fi fost alături Dumnezeu. Fără credinţă şi fără să fim oneşti în orice etapă din evoluţia noastră, nu am fi reuşit nimic.”

Proiectele Avantgarden3 Sibiu, Avantgarden3 Braşov, Maurer Residence Braşov, Maurer Villas Braşov, Maurer Residence Constanţa, Maurer Residence Târgu Mureş, Maurer Panoramic Cluj-Napoca şi Maurer Residence Sighişoara, mai mult decât apartamente în imobile noi, reprezintă expresia încrederii clienţilor în experienţa şi seriozitatea acestei companii.

ţ

Dorinţa de implicare în vieţile oamenilor şi crearea unor punţi puternice de legătură cu clienţii lor care să dureze în timp au fost predominante pe parcursul întregii evoluţii a acestui dezvoltator. Chiar dacă pare doar un clişeu, reprezentanţii de marketing din cadrul companiei nu vorbesc despre apartamente atunci când se raportează la acest număr de 9000, întrucât pentru oamenii din interiorul acestei companii contează  cu adevărat ceea ce se întâmplă după recepţionarea unui apartament. ”Aceste 9000 de apartamente vândute nu reprezintă altceva decât visurile celor care ne-au oferit încrederea lor şi au ales să păşim împreună spre ACASĂ – acel loc care, mai mult decât cărămidă, beton şi ciment, înseamnă emoţie, familie şi o permanentă stare de bine. Braşov, Sibiu, Târgu Mureş, Constanţa, Sighişoara, Cluj, mai mult decât puncte de pe harta României, înseamnă locurile în care ne-am pus amprenta şi am contribuit la  crearea unor comunităţi tinere şi dinamice. De la început, ne-am focusat toată atenţia către viaţa din aceste cartiere, către oamenii care însufleţesc aceste clădiri, iar zecile de evenimente, acţiuni şi activităţi dedicate comunităţilor noastre stau mărturie acestui fapt”, susţine Cristina Nicodim, specialist marketing în cadrul companiei.

Flexibilitatea şi orientarea către nevoile clienţilor lor au stat la baza relaţiilor pe care le-au construit şi le-au consolidat în timp şi au reprezentat, de foarte multe ori, punctul de diferenţiere între diverşi jucători de pe piaţa de profil.  ”Construim de 14 ani în România şi în tot acest timp am adaptat locuinţele clienţilor noştri la cerinţele pieţei. Am fost mereu partenerii clienţilor noştri, am dat dovadă de flexibilitate, am fost adepţii personalizării produselor noastre în funcţie de nevoile fiecăruia şi am reuşit, astfel, să transformăm un simplu apartament în ”Acasă”. Cu siguranţă şi acesta este unul dintre atuurile care ne-au ajutat să evoluăm dinamic pe piaţa imobiliară şi să reuşim să construim chiar şi atunci când conjuncturile păreau a fi nefavorabile. Recomandările clienţilor noştri sunt cea mai mare realizare a noastră, ne bucurăm de încrederea lor şi acest lucru ne onorează.”, susţine Cristina Ţirea, coordonator vânzări în cadrul companiei.

ţ

Compania Maurer Imobiliare a fost în permanenţă în căutarea unor soluţii inovatoare şi tehnici noi de construcţie care i-ar putea ajuta să îmbunătăţească timpul de livrare şi, în egală măsură, să facă experienţa de locuire a clienţilor mai uşoară şi mai plăcută.  Dovadă stă faptul că în luna august a anului trecut, Maurer Imobiliare a lansat pe piaţa imobiliară un concept inovator şi unic de recompartimentare a apartamentelor prin care se obţine maximizarea spaţiilor din cadrul unui apartament. Acest lucru este posibil prin integrarea în cadrul apartamentelor a conceptului inovator RoomInnovation care vizează, în mod direct, aspectele funcţionale şi de design ale locuinţelor, conceptul fiind dezvoltat de către fondatorul companiei Maurer Imobiliare şi executat tehnic împreună cu firme germane de prestigiu. ”Ne dorim ca acest concept să ajungă în casele a câtor mai mulţi oameni, nu doar în România ci peste tot în lume, pentru că, în linii mari, este un concept care sporeşte calitatea vieţii oamenilor. Aportul nostru social prin conceperea acestui produs extrem de util în casele oamenilor este unul semnificativ.”, declară Simon Maurer despre conceptul inovator RoomInnovation. 

Toate proiectele aflate sub semnătura Maurer Imobiliare vor beneficia de acest upgrade însă Avantgarden3 (proiectul etalon al companiei) este primul proiect care are integrat conceptul inovator RoomInnovation. Odată cu faza V a fost lansat conceptul de ”Apartamente multifuncţionale” - primele apartamente de acest tip în care este integrat conceptul inovator prin care un apartament îşi schimbă funcţionalitatea şi îşi dublează, practic, suprafaţa.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite