SONDAJ Ce uşi de interior preferă românii: frasinul, nucul şi stejarul auriu

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Uşile de interior au design-uri tot mai variate şi sunt fabricate în culori şi materiale diferite, pentru a se încadra perfect în ambientul fiecărei case. O analiză a vânzărilor Hornbach arată că românii preferă culorile gri (grafit), nuc şi stejar auriu.

„De obicei, clienţii noştri aleg uşile în funcţie de nuanţele pe care acestea le au, printre preferatele lor rămânând cele clasice, în culoarea nucului sau a stejarului auriu. Totodată, aceştia optează şi pentru uşi în culoarea wenge şi decor frasin grafit, acestea din urmă cunoscând, în ultima perioadă, o cerere în creştere, mai ales ca urmare a tendinţei de a folosi tonurile de gri în amenajările interioare“, a declarat Mugurel - Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.
De asemenea, adaugă oficialul, clienţii Hornbach aleg şi uşi de culoarea frasinului maro, a salcâmului, stejarului deschis, alb, sau a fagului.

Lemnul masiv şi PAL-ul, pe val

În ceea ce priveşte design-ul şi rezistenţa uşilor cumpărate de români de la Hornbach, acestea sunt legate de materialele din care sunt fabricate. În mare măsură, uşile de interior sunt realizate din lemn sau prefabricate din lemn (PAL sau MDF), iar tocurile sunt construite din MDF.
În plus, în magazinele retailer-ului local de materiale de construcţii şi grădinărit pot fi găsite şi uşi masive din brad sau stejar, dar şi alte tipuri de uşi, mai deosebite, cum sunt cele glisante sau cele duble.

Atenţie la instalare!

În fine, Rusu a adăugat că, atât înainte, cât şi după achiziţia uşilor, este nevoie să se apeleze şi la o echipă de montaj, responsabilă cu luarea măsurătorilor, oferirea de sfaturi privind eventualele retuşuri care trebuie făcute, dar şi cu instalarea efectivă.
Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie şi se numără printre liderii de pe piaţa magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa. Compania este cotată la Bursa din Frankfurt din 1987 şi activează în 9 ţări europene, operând 137 magazine.
În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine trei magazine în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti), unul în Braşov şi unul în Timişoara.
 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite