La Fântâna intră pe piaţa automatelor de cafea prin achiziţia distribuitorului Lavazza în România

La Fântâna intră pe piaţa automatelor de cafea prin achiziţia distribuitorului Lavazza în România

Lavazza este unul dintre cele mai importante branduri de cafea din lume, prezent în peste 90 de ţări

Furnizorul de apă îmbuteliată în sistem watercooler La Fântâna intră pe piaţa automatelor de cafea pentru companii şi HoReCa, după achiziţia distribuitorului produselor Lavazza pe piaţa românească Blue Coffee Service de la grupul Aquila.

Achiziţia se înscrie în strategia generală a companiei La Fântâna de consolidare a prezenţei pe piaţă şi de extindere a portofoliului de servicii şi produse, se arată într-un comunicat al companiei, citat de Mediafax.
 
Prin această achiziţie La Fântana preia 9.500 de aparate de cafea, care se adaugă celor 110.000 de watercoolere deservite în prezent. „Avem o reţea de distribuţie extinsă şi eficientă, care ne permite să dezvoltăm noi direcţii. Preluarea distribuţiei Lavazza este un prim pas, care marchează începutul unei etape noi în evoluţia companiei“, a declarat Cristian Amza, preşedintele boardului La Fântâna Group.
 
Anul trecut, La Fântâna a raportat o cifră de afaceri de 29 milioane de euro în România şi Serbia şi are un portofoliu de peste 40.000 clienţi. Blue Coffee Service a înregistrat în anul 2013 o cifră de afaceri de 9,7 milioane de euro şi are 82 de angajaţi.
 
Lavazza este unul dintre cele mai importante branduri de cafea din lume, prezent în peste 90 de ţări.
 
La Fântâna este prezentă pe piaţa din România de peste zece ani şi este furnizor de apă îmbuteliată în sistem watercooler pentru companii şi mediul rezidenţial. Compania are peste 800 de angajaţi în România şi Serbia, două unităţi de îmbuteliere în România (Bucureşti şi Tălmaciu, jud. Sibiu) şi o unitate la Mitrovo Polje, în Serbia.
 
În mai 2007, fondul de investiţii Innova Capital, cu sediul central la Varşovia, a cumpărat 92% din acţiunile grupului La Fântâna de la fondul Oresa Ventures şi de la Cristian Amza într-o tranzacţie de 35 de milioane de euro. În prezent, Innova Capital deţine 75,5% din acţiunile La Fântâna.

Mai puteţi citi: 

Cu ce ambiţii de business pleacă în cursă noul CEO al La Fântâna. Atlet de triatlon şi manager cu experienţă în cadrul unor multionaţionale din zona serviciilor, Adrian Nanulescu a preluat recent cârma celui mai important furnizor de apă în sistem watercooler pe plan local şi a detaliat pentru wall-street.ro cum aratî agenda sa pentru acest an.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: