A fost lansat portalul naţional de promovare a turismului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
x

O nouă resursă digitală informativă – Moldova Travel – deschide dialogul despre Moldova ca destinaţie turistică pe pieţele internaţionale. Portalul, lansat în această săptămână, este efortul unui parteneriat public-privat între mediul de afaceri din domeniul turismului receptor şi intern, autorităţile şi partenerii de dezvoltare,  transmite IPN.

Potrivit unui comunicat de presă al Asociaţiei Naţionale pentru Turism Receptor şi Intern din Moldova (ANTRIM), platforma digitală de promovare a Republicii Moldova oferă turiştilor un vast repertoriu de destinaţii şi experienţe turistice din regiunile Moldovei şi include 16 tururi virtuale interactive, 25 de trasee turistice descrise atractiv, cu hărţi şi repere de călătorie, inclusiv rute oeno-turistice, itinerarii de observare a păsărilor, de ciclism şi drumeţii, peste 500 de obiective turistice listate, precum şi contacte utile pentru planificarea călătoriilor în Republica Moldova.

,,Patrimoniul cultural-turistic devine accesibil turiştilor prin această resursă online şi îi poate convinge să devină oaspeţii noştri. Portalul turistic www.moldova.travel este unic în ţara noastră, prin anvergura conţinutului informativ, educativ, vizualizat în mod creativ şi va deveni un motor esenţial de propulsare a imaginii Republicii Moldova ca destinaţie turistică pe plan extern, dar şi printre conaţionalii noştri”, a declarat ministrul culturii, Sergiu Prodan.

Natalia Ţurcanu, directoare executivă ANTRIM, a menţionat că industria de turism a Moldovei trebuie să se adapteze şi să răspundă noilor tendinţe de digitalizare ale pieţei. „Am lucrat peste trei ani la această platformă turistică online, alături de o echipă de profesionişti, pentru a dezvolta un site modern, atractiv, integrat cu dispozitivele mobile şi apt de indexare maximă pe motoarele de căutare. Provocarea de viitor este de a menţine site-ul viu şi actualizat la evoluţiile ofertei turistice naţionale”, a remarcat Natalia Ţurcanu.

Potrivit studiului Euromonitor, aproximativ 65% din deciziile de a călători spre o destinaţie de turism se fac în mediul online, pornind de la conţinutul accesibil, iar 54% din cumpărăturile online din Europa revin sectorului de ospitalitate şi turism.

Republica Moldova



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite