Soluţia Fulfillment by eMag se aliniază trendurilor globale în logistică

0
Publicat:
Ultima actualizare:
eMag lansează Fulfillment

Dacă vrei să rezişti pe piaţa locală a comerţului electronic şi ai ambiţii de extindere cel puţin la nivel regional, dezvoltarea serviciilor logistice, devine absolut obligatorie. eMag a lansat, în vară, primul proiect logistic integrat dedicat vânzătorilor online din România, prin care se aliniază marilor retaileri online din lume din acest punct de vedere.

Serviciul Fulfillment by eMag (FBE) este primul proiect logistic integrat dedicat vânzătorilor online din România, fiind lansat în vara acestui an. Pe plan internaţional, cea mai cunoscută platforma de comerţ online, Amazon, oferă o soluţie logistică complexă, prin care vânzători din toată lumea,  inclusiv din România, pot comercializa produse de oriunde din lume către orice loc de pe glob, fără ca produsele să treacă pe la vânzător.

Serviciul Fulfillment by eMag a însemnat o investiţie de un milion de euro în tehnologie, iar investiţiile vor continua pentru extinderea acestuia. În prima etapă, proiectul va rula timp de două luni şi va oferii servicii primilor 50 de vânzători, care vor pune la dispoziţia clienţilor 50.000 de produse. Serviciul este oferit gratuit acestora în baza unor condiţii şi criterii de eligibilitate, costurile estimate la 250.000 de euro fiind suportate integral de eMag.

Vânzătorii din Marketplace achită un comision către eMag pentru produsele comercializate prin intermediul platformei. Cuantumul comisionului nu a fost făcut public de către eMag sau parteneri, însă este suficient de mare pentru a-i obliga pe aceştia să majoreze preţul final al produsului. De exemplu, Altex a ieşit recent de pe Marketplace reclamând faptul că nivelul comisionului nu le permite să ofere cele mai mici preţuri clienţilor.

După finalizarea celor două luni a etapei de testare eMag va analiza rezultatele şi va identifica ariile de dezvoltare. De asemenea, va comunica partenerilor modul în care programul va putea fi accesat.

„Prin intermediul FBE, vânzătorii vor fi degrevaţi de tot efortul logistic, astfel încât să se poată concentra mai bine pe aspectele comerciale menite să îi ajute să îşi crească afacerea”, explică Florin Filote, Director eMAG Marketplace.

Prin oportunitatea consolidării comenzilor cu produsele comandate de la alţi selleri din program, clienţii vor putea ajunge mai uşor la pragul de livrare gratuită, cu impact asupra vânzărilor, care estimăm că vor creşte.

eMag Marketplace are în prezent 29.000 de vânzători din toatele cele patru ţări în care este prezentă compania (România, Ungaria, Bulgaria, Polonia).

Beneficiile oferite de Fulfillment by Emag partenerilor:

  • Servicii de recepţie;
  • Servicii de depozitare;
  • Operaţiuni de picking;
  • Servicii de împachetare;
  • Servicii de livrare la clientul final;
  • Relaţii cu clienţii;
  • Procesarea retururilor de la clienţi, atunci când acestea apar.
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite