Autostrada Sibiu-Piteşti. Firma românească certată de ministrul Transporturilor că a contestat „preţul extrem de scăzut“ şi-a retras contestaţia

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Construcţii Sibiu a retras contestaţia pe care a depus-o în urmă cu o săptămână şi jumătate la licitaţia pentru pentru lotul 1 Sibiu-Boiţa al Autostrăzii Sibiu-Piteşti. Compania românească fusese certată de ministrul Transporturilor, care a numit-o „contestator de meserie”.

Potrivit site-ului Consiliului Naţional de Contestare a Licitaţiilor, Construcţii Sibiu a renunţat la contestaţia pe care a depus-o la licitaţia organizată de ministerul Transporturilor pentru lotul 1 al autostrăzii Sibiu-Piteşti.

Firmă românească Construcţii Sibiu a depus o contestaţie, cerând anularea licitaţiei şi respingerea ofertei depuse de Porr, companie austriacă ce a câştigat licitaţia, „având în vedere că aceasta are un preţ neobişnuit de scăzut”. Compania a solicitat Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) să oblige compania de drumuri să „reevaluze ofertele şi să declare câştigătoare oferta care respectă cerinţele documentaţiei de atribuire şi care nu are un preţ neobişnuit de scăzut”.

Dacă nu exista această contestaţia, contractul pentru acest lot de autostradă urma să fie semnat în data de 17 martie, spunea ministrul Transporturilor Răzvan Cuc, care a precizat că urmează să aibă o discuţie cu această firmă, pentru că nu îi mai tolerează pe „aceşti contestatari de meserie”.

„O să am şi eu o discuţie, împreună cu domnul Neaga şi cu o comisie de la CNAIR, cu firma care a depus contestaţia să văd şi eu motivele pentru care a depus, pentru că vă spun un lucru: nu îi mai tolerez pe aceşti contestatari de meserie care, de-a lungul vremurilor, mie cel puţin mi-au arătat că nu au excelat în implementarea proiectelor pe care le-au avut”, a declarat afirmat Răzvan Cuc.

CNAIR a anunţat, la începutul lunii martie, că Firma Porr a câştigat licitaţia  pentru tronsonul Sibiu-Boiţa, cu o lungime de 13 kilometri, al Autostrăzii Sibiu-Piteşti, cu un cost pe kilometru de 9,7 milioane de euro.

Durata de realizare a contractului va fi de 48 de luni, din care perioada de proiectare a lucrărilor va fi de 12 luni, iar perioada de execuţie a lucrărilor va fi de 36 luni. Ofertantul declarat câştigător a ofertat o perioadă de garanţie a lucrărilor de 10 ani.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite