Enel Energie şi Enel Energie Muntenia au lansat Asistentul Virtual

0
Publicat:
Ultima actualizare:
magazin enel energie mircea voda bucuresti

Enel Energie şi Enel Energie Muntenia lansează Asistentul Virtual, un nou instrument digital care facilitează interacţiunile dintre cele 3 milioane de clienţi şi cei doi furnizori, fără a mai fi nevoie de interacţiunea cu un operator.

Acesta este integrat în chatul existent pe pagina de contact a website-ului companiei şi, într-o primă etapă, oferă suport pentru şase tipuri de operaţiuni de tip self-care ce vin în întâmpinarea celor mai frecvente solicitări primite de la clienţi.   

Asistentul Virtual răspunde la întrebări adresate în limba română despre soldul la zi, confirmarea unei plăţi, neprimirea facturii, activarea facturii electronice, modalitatea de obţinere a unei copii a facturii, adeverinţa de sold zero. În funcţie de specificul cererii, un utilizator poate afla informaţia de care are nevoie în minimum trei linii de dialog, iar procesarea informaţiilor durează, în medie, câteva secunde. 

Asistentul Virtual va fi dezvoltat pentru a oferi şi informaţii personalizate despre transmiterea indexului la energia electrică şi la gazele naturale, clientul obţinând detaliile dorite într-un timp extrem de scurt.

„Asistentul Virtual este cel mai nou instrument prin care să contribuim la îmbunătăţirea experienţei clientului în relaţia cu Enel Energie şi Enel Energie Muntenia, ca parte a unui proces accelerat de digitalizare pe care noi, ca furnizori, îl parcurgem, pentru a pune clientul în centrul preocupărilor noastre. Folosind inteligenţa artificială şi automatizarea proceselor, am creat un nou canal de comunicare cu clienţii noştri, cărora le putem livra informaţii utile aproape instantaneu, optimizând comunicarea dintre cele două părţi. Acest instrument va fi dezvoltat  continuu, pe măsură ce va căpăta experienţă din interacţiunile cu utilizatorii. Soluţia este complementară platformei MyEnel şi celorlalte instrumente digitale pe care le oferim clienţilor noştri”, a declarat Maria Anna Bertoni, director Digital Solutions Romania.

Clienţii au la dispoziţie un întreg ecosistem digital de interacţiune, menit să îi însoţească pe tot parcursul experienţei alături de companiile Enel. În relaţia cu Enel Energie şi Enel Energie Muntenia, clienţii au multiple opţiuni digitale de primire şi de plată a facturii, precum şi acces la funcţionalitatea de contractare online. Astfel, clienţii pot primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: în aplicaţia MyEnel, pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii.

Clienţii pot alege să utilizeze aplicaţia MyEnel, care poate fi activată cu uşurinţă fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicaţiei pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store sau Google Play, precum şi direct pe telefoanele Huawei. Prin intermediul acesteia, clienţii pot primi şi plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, îşi pot înregistra indexul sau verifica balanţa de plată, alături de alte funcţionalităţi utile. De asemenea, în aplicaţia MyEnel sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienţii existenţi, cât şi cei potenţiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.

În ceea ce priveşte achitarea facturilor digital, clienţii pot opta pentru debit direct, internet/mobile banking sau transfer bancar.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite