Yahoo contraatacă popularitatea Gmail: a lansat versiunea actualizată de e-mail

Yahoo contraatacă
popularitatea Gmail: a lansat versiunea actualizată de e-mail

Noua versiune a serviciului de e-mail promite să fie mult mai rapidă şi eficientă FOTO huffingtonpost.com

Yahoo Inc se pregăteşte de sărbători competitiv, cu o nouă versiune a serviciului de e-mail, prima de când Marissa Mayer a fost numită CEO al companiei, în urmă cu cinci luni.

Ştiri pe aceeaşi temă

Compania a lansat noua versiune a Yahoo Mail ieri pentru tablete şi smartphone-uri, care promite o viteză mai mare de utlizare. „N-aţi spus clar că vă doriţi mai puţine distrageri încorporate serviciului de e-mail. Vreţi să vă logaţi rapid, să comunicaţi şi să vă puteţi ocupa de alte lucruri”, a scris Mayer pe blog-ul oficial al companiei.

Yahoo este cel mai folosit serviciu de e-mail în SUA şi pe locul al treilea în lume, după Gmail şi Hotmail, informează Reuters. Numărul de utilizatori unici ai Yahoo Mail este însă în scădere: cu 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut în SUA şi cu 7% la nivel global. Declinul popularităţii în utilizarea poştei electronice este, parţial, cauzat de preferinţa de comunicare prin mesaje text, conform analiştilor.

Marissa Mayer, „achiziţionată” de Yahoo dintr-un post de conducere deţinut la Google, este însă recunoscută pentru ingeniozitatea în promovarea produselor digitale.  Noul design primit de serviciul de e-mail sub conducerea ei îi reflectă şi preferinţele pentru dispozitive mobile. Mayer a şi declarat, dealtfel, că strategia ei prioritară este de a crea o strategie mobilă coerentă pentru Yahoo.

Yahoo Mail, aplicaţie pentru toate sistemele de operare mobile

Versiunea îmbunătăţită a Yahoo Mail este deja disponibilă pentru dispozitivele care ruelază cu Android şi, în premieră, ca aplicaţie pentru iPhone. A fost lansată, de asemenea, şi versiunea pentru tablete şi computerele care funcţionează cu sistemul de operare Windows 8.

Aplicaţiile pentru toate platformele mobile sunt o prioritate pentru companie, care încearcă astfel să devină populară în rândul generaţiei tinere, conform declaraţiei date de Vivek Sharma, manager al Yahoo Mail şi Messenger.

Lansarea versiunii actualizate a serviciului de mail a fost un eveniment bine primit şi la bursă, acţiunile Yahoo au crescut ieri cu 11 cenţi, valoarea lor ajungând la 19,54 de dolari.

Yahoo este unul dintre mai populare site-uri din lume, cu aproximativ 700 de milioade de vizitatori pe lună, conform Reuters. În ultima perioadă au rămas în urmă cu actualizarea în ritmul în care s-a dezvoltat însă concurenţa, conform analiştilor, în special în ceea ce priveşte integrarea cu dispozitivele mobile şi cu reţelele sociale.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările