Compania românească uberVU, achiziţionată de HootSuite

0
Publicat:
Ultima actualizare:
ubervu

Compania HootSuite a achiziţionat firma românească uberVU, care se ocupă de analize social media. Anunţul a fost făcut pe blogul oficial al companiei.

uberVU transformă datele de pe bloguri, forumuri şi reţele sociale în analize pentru companii şi are peste 200 de clienţi mari, printre care Fujitsu, S.C. Johnson şi NBC. HootSuite îşi adaugă la echipă startup-ul românesc.

uberVU a primit de-a lungul timpului investiţii de la Eden Ventures şi Seedcamp, iar actualul CEO este Mark Pascarella, care a venit în 2011. Cofondatorii sunt Dan Ciotu şi Vladimir Oane şi Dragoş Ilinca.

Reprezentanţii companiei au anunţat că vor oferi produsul de analize de la uberVU şi vor integra tehnologia uberVU cu expertiza de la HootSuite, care face management de social media.

Anunţul lui Ryan Holmes, fondatorul HootSuite, poate fi citit aici.

Pe blogul uberVU, CEO-ul Mark Pascarella anunţă şi el această tranzacţie. "Acum cinci ani, uberVU şi-a dat seama că social media ne va schimba viaţa. Analiza interacţiunilor din reţelele sociale oferă audienţe, mesaje, strategii de produs. Din acest motiv am fondat uberVU, ca să înţelegem mai bine piaţa", scrie Mark Pascarella.

Anunţul lui Pascarella poate fi citit aici. 

HootSuite a fost fondat în 2008 de Ryan Holmes. Practic, e un sistem integrat pentru interacţiunile de pe Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+, Foursquare, MySpace, Wordpress şi altele.

HootSuite are sediul în Vancouver, Canada şi are peste 300 de angajaţi. Operează pe un model freemium, cu 7 milioane de utilizatori în mai mult de 175 de ţări.

Despre uberVU, în adevărul.ro, puteţi citi dând click aici. 

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite