12 milioane de dolari într-o lună dintr-un joc gratuit: creatorii CSR Racing de pe iPhone la How to Web 2012

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Struan Robertson de la Natural Motion, creatorii CSR Racing sau My Horse, a vorbit despre cum să produci titluri de jocuri mobile care nu costă nimic în momentul descărcării, dar monetizează prin cumpărarea de lucruri în interiorul jocului.

Natural Motion realizează unele dintre cele mai interesante jocuri mobile din AppStore. Printre acestea se regăsesc CSR Racing, NFL Rivals, Icebreaker Hockey sau Backbreaker 2. Compania are birouri în Oxford, Londra şi în San Francisco. În total, jocurile de la Natural Motion au fost descărcate în peste 30 de milioane de unităţi.  

Robertson a lăudat iPhone-ul şi produsele Apple pentru că au uşurat munca dezvoltatorilor de a face produse mai bune, prin design şi uşurinţa de a folosi aceste telefoane.

Am făcut jocurile noastre în jurul a trei concepte“, a spus Robertson

Calitatea consolei – credeam că gadgeturile Apple şi cele cu Android pot găzdui jocuri excepţional

Dependenţa de joc – Angry Birds de la Rovio e cel mai bun exemplu pentru că te face să-l joci iar şi ia

Lustruirea – petrecem foarte mult timp întorcându-ne la produs pentru a-l face perfect, chiar dacă vorbim doar de doi pixeli

Cum treci de la bani la gratuit

„În 2011 am văzut oportunitatea de a trece de la jocuri Premium, care costă, la jocuri Freemium, cele care sunt gratuite. Am transformat cele trei concepte şi le-am aplicat pe jocuri gratuite. În ultimul an am realizat jocurile My Horse şi CSR Racing, jocuri cu mult succes şi cu un design excepţional“, a spus Robertson.

Reprezentantul Natural Motion a povestit despre starea jocurilor mobile acum câţiva ani, pentru a demonstra saltul în calitate din ultima perioadă. „Problema în trecut cu jocurile în trecut era faptul că preţul era primul, trebuia să ajungi în Marketplace primul ca să ai succes, iar calitatea era pusă pe locul secund. Singurele aplicaţii care erau de calitate erau cele plătite. Ele aveau nevoie să fie de calitate pentru a-şi justifica preţul de 99 de cenţi“, a spus Robertson.

12 milioane de dolari într-o lună dintr-un joc gratuit

Natural Motion s-a lansat pe piaţa jocurilor gratuite, dar care obţin bani din interiorul jocului în septembrie 2011, cu My Horse, un joc unde utilizatorii au grijă de un cal.

„Dacă era un joc 2D, nimeni nu i-ar fi păsat de joc. Dar pentru că arată ca un cal adevărat, crezi în el şi vrei să-l îngrijeşti. Şi aşa am avut 10 milioane de download-uri şi 500.000 de utilizatori activi în fiecare zi“, a povestit Robertson.

El a amintit şi de unul dintre cele mai populare jocuri din Appstore, CSR Racing. „În iunie 2012 am lansat CSR Racing, singurul joc prezentat în cadrul conferinţei Apple, WWDC 2012. A fost primul joc în AppStore, atât ca descărcări, cât şi ca venituri. În prima lună am avut venituri de 12 milioane de dolari dintr-un joc gratuit“, a spus britanicul de la Natural Motion.

În spatele banilor: secretul profitului din jocuri gratuite

Robertson a oferit câteva elemente cheie pentru un joc de succes, dar care să facă şi bani în interiorul jocului.

„Calitatea contează în jocuri pentru că îşi oferă vizibilitate. Dacă arăţi ca ceilalţi, nu vei avea succes. De asemenea, trebuie ca utilizatorii să-l testeze, trebuie să îţi pese de calitatea jocurilor. Al treilea element pentru un joc de succes este uşurinţa de a-l folosi, totul trebuie să fie super simplu, dar în acelaşi timp jocul trebuie să fie extraordinar. Am stat multe ore pentru a alege cele mai bune cadre, cea mai bună orientare a camerei“, a spus britanicul.  

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite