Reacţia Ryanair în cazul stewardesei acuzate că a întârziat un avion pentru că şi-a uitat paşaportul acasă
0
La solicitarea „Adevărul”, Ryanair a transmis un punct de vedere referitor la întârzierea avionului Timişoara – Bucureşti. Compania aeriană confirmă întârzierea, dar neagă afirmaţiile pasagerului care a spus că avionul a întârziat din cauza unei stewardese care şi-a uitat paşaportul acasă.
Un pasager al zborului Timişoara – Bucureşti, care ar fi trebuit să plece din Timişoara miercuri dimineaţa la ora 7.15, dar care a decolat cu întârziere, a relatat pentru „Adevărul” că avionul a întârziat din cauza unei stewardese care şi-a uitat paşaportul acasă. Ionuţ Lupulescu a declarat că îmbarcarea pasagerilor a fost oprită când mai erau de urcat în avion aproximativ 50 de pasageri pentru că o membră a echipajului de zbor şi-a uitat paşaportul acasă.
Ryanair a comunicat, la solicitarea „Adevărul”, că incidentul relatat de pasager nu este adevărat. Compania aeriană susţine că avionul a avut o întârziere de 30 de minute, dar din motive operaţionale. „Nu este adevărat (n.r. că întârzierea a fost provocată din cauză că stewardesa şi-a uitat paşaportul). Acest zbor de la Timişoara către Bucureşti (22 noiembrie) a avut o întârziere de 30 de minute din motive operaţionale. Ryanair işi prezintă scuzele pentru clienţii afectaţi de această întârziere de scurtă durată”, este reacţia Ryanair.