Agenţii de turism din 12 ţări sunt interesate de staţiunile din Prahova şi Braşov
0
Jurnalişti, agenţii şi operatori de turism din 12 ţări vor fi timp de o săptămână pe Valea Prahovei, la cea mai importantă bursă internaţională de promovare a turismului din Prahova şi Braşov, „Criteriul Primei Zăpezi“
Asociaţiile pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova şi Braşov vor organiza între 25 şi 30 noiembrie cea de-a doua ediţie a evenimentului de promovare turistică „Criteriul Primei Zăpezi“.
Anul acesta, bursa este organizată sub sloganul „Learn to ski in Romania”, numele principalului pachet turistic lansat la bursă, şi este cel mai important eveniment internaţional business to business de promovare a turismului din judeţele Prahova şi Braşov.
Timp de 6 zile, 140 de participanţi din 12 ţări, Belgia, Franţa, Dubai, Iran, Israel, Italia, Turcia, Polonia, Ungaria, Ucraina, Republica Moldova, România vor vizita staţiunile din Prahova şi Braşov - Sinaia, Buşteni, Azuga, Predeal, Fundata şi Poiana Braşov.
„Ne propunem să prezentăm destinaţiile Prahova şi, de anul acesta, şi Braşov ca destinaţii ideale pentru turismul activ, respectiv pentru iniţierea în sporturile de iarnă. De asemenea, evenimentul crează cadrul de întâlnire a cererii cu oferta, prin întâlnirea reprezentanţilor agenţiilor de turism cu cei ai unităţilor de cazare. Împreună, judeţele Prahova şi Braşov constituie zona turistică numărul unu a României, cu o sezonalitate permanentă, dacă stăm să ne gândim la toate formele de turism oferite”, spune Adrian Voican, preşedintele Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova.
Pe lângă infotrip, evenimentul va cuprinde şi o bursă de turism care se va desfăşura pe 26 noiembrie, la Cazinoul Sinaia şi care va reuni peste 300 de participanţi, unde vor fi semnate contractele pentru anul 2014 şi vor fi definitivate ofertele de înscrieri ultratimpurii şi de înscrieri timpurii, dar şi două gale a premiilor în turismul prahovean şi braşovean.
Bursa este la a doua ediţie, iar anul acesta aduce ca noutate integrarea judeţului Braşov, dar şi un număr mult mai mare de participanţi. În 2012 au fost 55 participanţi români şi francezi la Infotrip, reprezentanţi ai unor agenţii de turism şi ai mass-media. De asemenea, au fost vizitate 3 staţiuni, 3 domenii schiabile şi peste 20 de unităţi de primire turişti.
Infotripul şi Bursa de turism Criteriul primei zăpezi reprezintă un eveniment iniţiat de Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova şi realizat împreună cu Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov, Autoritatea Naţională pentru Turism, autorităţi şi antreprenori din domeniul turismului din cele 6 staţiuni vizate.
Mai puteţi citi
Learn to ski in Romania. Staţiunile de pe Valea Prahovei, promovate în străinătate
Valea Prahovei se pregăteşte de intrarea în plin sezon. Noutăţile iernii din staţiunile montane
Sinaia, mai scumpă pentru schiori la iarnă. Tarife majorate la instalaţiile de transport pe cablu