FOTO 800 000 de euro sunt reclamaţi ca fiind dispăruţi din patru cutii de valori ale unei bănci

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Poliţiştii au ridicat probe din sediul Băncii   FOTO Laurenţiu Ionescu
Poliţiştii au ridicat probe din sediul Băncii   FOTO Laurenţiu Ionescu

Patru persoane care deţin cutii de valori la o bancă din Piteşti au reclamat că le-au dispărut sume mari de bani.Oamenii spun că au cerut socoteală angajaţilor băncii, însă aceştia nu au avut nici o explicaţie

Tot scandalul a început în urmă cu câteva zile,în momentul în care un client al băncii a dorit să scotă ceva bani din cutia cu valori pe care o închiriase de acolo."Paguba este de 130 000 de dolari,care mi-au dispărut.Tatăl meu a rămas făra această sumă.A scos o sumă de bani şi apoi a vrut să lase ce i-a rămas şi a găsit cutia goală", a declarat Daniel Florea în urmă cu câteva zile pentru adevarul.ro.Astăzi alte trei persoane au depus plângeri la poliţie reclamând acelaş lucru."Mi-au dispărut 131 000 de euro,am venit să verific cutia de valori şi nu mai era nimic în ea, era goală.Cei de la bancă nu au avut ce să zică, am sesizat decăt poliţia".ne-a declarat Maria Ilinca,prima care a reclamat lipsa banilor în cursul zilei de astăzi.Au urmat apoi alte dou[ pl\ngeri care au semnalt dispariía a 400 000 de euro ;i respectiv alte 130 000 de euro

Dănuţ Dinu,purtător de cuvânt IPJ Argeş: avem un cerc de suspecţi

Poliţistii a ajuns la sediul băncii pentru a verifica cele semnalate şi pentru a ridica probe."Sunt în total patru plângeri,se reclamă dispariţia din cutia de valori a unor sume mari de bani,poliţiştii s-au deplasat la sediul băncii şi au efectuat cercetări,avem un cerc de suspecţi",a declarat pentru adevărul.ro comisar Dănuţ Dinu,purtător de cuvânt al IPJ Argeş.

Reprezentanţii băncii colaborează cu poliţia "pentru aflarea adevărului"

 Reprezentanţii băncii spun că unitatea colaborează cu poliţiştii şi a pus la dispoziţia anchetatorilor toate probele materiale şi înregistrările electronice."Aşteptăm finalizarea anchetei, fără a exclude în acest moment nicio ipoteză în ceea ce priveşte veridicitatea faptelor reclamate", afirmă reprezentanţii băncii.

Potrivit acestora, banca oferă serviciul de închiriere a casetelor de valori fără a solicita clienţilor declararea conţinutului acestora, clienţii fiind singurii care cunosc ce conţin şi cât valoreaza bunurile din casetele de valori."Configuratia sistemului de securitate face imposibil accesul neautorizat şi neînregistrat în camera de tezaur a casetelor de valori. Conform procedurii, casetele de valori pot fi deschise numai cu cheile unice de acces aflate în posesia clienţilor, după acţionarea, în prealabil, a unei alte chei unice aflate în posesia băncii. Conform aceleiaşi proceduri, clienţii nu sunt însoţiţi de personalul băncii în momentul deschiderii efective a casetelor de valori, astfel încât funcţionării bancii nu pot observa în niciun fel contţnutul casetelor de valori ale clienţilor", adaugă reprezentanţii băncii.

Piteşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite