Cine a câştigat războiul mall-urilor din Oradea, la sfârşit de săptămână

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Orădenii s-au înghesuit la deschiderea OSC
Orădenii s-au înghesuit la deschiderea OSC

În weekend-ul 14 - 16 octombrie, la Oradea s-a dat bătălia mall-urilor, provocată de inaugurarea celui mai nou centru comercial din oraş. Oradea Shopping City se laudă cu peste 50.000 de vizitatori, iar Era Shopping Park cu peste 33.000 de vizitatori. Lotus Center nu a reuşit să centralizeze deocamdată toate datele, dar Beatrice Szuhai, imaginea Lotus Center, a spus că un număr record de orădeni au participat la evenimentele din

Pentru a se asigura că nu-şi vor pierde clientela în weekend-ul inaugurării Oradea Shopping City, Lotus Center şi Era Shopping Park au pregătit evenimente şi reduceri. Loredana şi Smiley au cântat la Oradea Shopping City, iar Eduard Maya şi-a susţinut primul concert din România, la Lotus Center. Bianca Drăguşanu a prezentat modă la Era Shopping Park, în timp ce Cătălin Botezatu şi-a prezentat cele mai noi colecţii, la Lotus Center. Guess Who a făcut super show duminică seară, la Lotus Center, blocând la un moment dat traficul în zonă. Reducerile de 50% la articole de toamnă şi preţurile promoţionale la bowling şi biliard au fost câteva dintre armele folosite de centrele comerciale pentru a deveni preferatele orădenilor, pe parcursul weekend-ului care tocmai s-a încheiat.

Vedete peste vedete

Parcarea Oradea Shopping City a devenit neîncăpătoare vineri seară, pentru fanii lui Smiley.Chiar dacă au concertat pentru prima dată în România,  Eduard Maya şi Vika Jugulina nu au reuşit să aducă prea mulţi orădeni în parcarea Lotus Center. De succes mai mare s-au bucurat băieţii de la trupa Voltaj, care la concertul de sâmbătă seara au avut alături de ei peste 500 de fani orădeni. De public numeros a avut parte şi designerul Cătălin Botezatu care şi-a prezentat o nouă colecţie.

Concert Loredana Bianca Drăguşanu la Oradea Concert Eduard Maya

Dă click pe poze pentru a vedea mai multe imagini de la evenimentele din weekend

Concurează cu Debrecen

Oradea Shopping City (OSC) este fostul Tiago Mall, primul mall falimentar din ţară, intrat în insolvenţă înainte de a fi deschis şi vândut la jumătate din costul investiţiei. Cristina Dinu, administrator OSC, a declarat că are toată încrederea că noul centru va deveni un reper al locuitorilor din Oradea în materie de distracție și bună dispoziție. „Toate atracțiile, pe care în mod tradițional aceștia le regăseau doar în centrele comerciale din Debrecen, vor fi de acum accesibile chiar în orașul propriu", a spus Cristina Dinu, subliniind în acest fel faptul că noul centru comercial nu se raportează la competitorii locali, ci la cei din Ungaria. Întrebată ce părere are despre faptul că celelalte centre comerciale au organizat concerte şi au oferit reduceri chiar în weekend-ul deschiderii OSC, aceasta a spus că se simte onorată că inagurarea OSC a fost atât de importantă pentru mall-urile orădene. „Studiile noastre arată că piaţa de retail din Oradea poate susţine trei centre comerciale", a mai spus Cristina Dinu, referitor la concurenţă. Neoficial, Cristina Dinu a recunoscut şi faptul că în ultima perioadă firma a avut un număr suspect de controale, din partea tuturor autorităţilor locale.

Investiţie

OSC reprezintă o investiţie de 50 de milioane de euro, din care aproximativ 35 de milioane este preţul de achiziţie a fostului Tiago Mall.  „Dispunem de circa 120 de spaţii comerciale, dintre care 70 la sută sunt deja închiriate", a spus Cristina Dinu. Potrivit acesteia, magazinele se vor deschide treptat, New Look, de exemplu, urmând să fie inaugurat abia în luna februarie a anului viitor. Noul centru comercial a creat, direct sau indirect, aproximativ 300 de locuri de muncă noi, pentru orădeni. OSC are o suprafaţă închiriabilă de 30.000 mp, din care aproximativ 22.000 mp sunt destinaţi spaţiilor comerciale, 6.000 mp zonei de divertisment şi 2.000 mp sunt rezervaţi pentru food court. Mall-ul este distribuit pe două nivele. La parter se regăsesc magazinele, iar la etaj spaţiul de petrecere a timpului liber. Centrul comercial dispune de o parcare cu 1.000 de locuri şi este uşor accesibil atât cu mașina, cât și prin intermediul mijloacelor de transport în comun.

Lotus Center, primul mall din Oradea, tocmai a trecut prin cea de-a doua extindere, în urmă cu o lună inagurându-şi noua aripă de la etaj, unde a fost amenajat sectorul de food&enterteinment, exact ca la OSC.

Aglomeraţie în mall-uri

Camelia Morar, specialist marketing la Oradea Shopping City ne-a declarat că la sfârşit de săptămână peste 50.000 de persoane au trecut pragul celui mai nou centru de divertisment din Oradea. Reprezentanţii Lotus Center nu au reuşit să ne ofere o cifră finală, dar s-au declarat foarte mulţumiţi de fluxul de clienţi din mall. La Era Shopping Park au fost peste 33.000 de vizitatori, potrivit informaţiilor primite de la Delia Flechianu, coordonator marketing la Era Shopping Park Oradea.

Oradea

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite