Campania de promovare Mamaia Style, la Târgul de Turism al României

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Staţiunea Mamaia va fi promovată anul acesta pe bani grei: s-a realizat un film de promovare al staţiunii, care a costat 10.000 de euro, iar perla litoralului românesc va fi cunoscută străinilor în limba lor, realizându-se broşuri în rusă şi arabă.

Promovarea staţiunii va începe la Târgul de Turism al României, care începe joi, 13 martie. Aici vor fi prezenţi Radu Mazăre, primarul Constanţei, şi Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunării. „Mamaia va fi destinaţia vedetă“, dă asigurări Corina Martin.

În cadrul târgului va fi prezentată şi o versiune scurtă a filmului de promovare al staţiunii. Membrii Asociaţiei Litoral – Delta Dunării vor primi acest film pentru a-l posta pe site-urile proprii.

În acest sezon estival, la Carnavalul carelor alegorice va fi prezent şi un car al Primăriei Constanţa, pe care va defila însuşi Radu Mazăre, costumat în Ştefan cel Mare, Ramses şi Cezar.

„Amenajarea fiecărui car costă cam 30.000 de euro, deci, în total, parada carelor alegorice scoate din bugetul local suma de 100.000 de euro“, a anunţat primarul.
 

Constanţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite