O nouă reţea socială, creată de o clujeancă, a obţinut o finanţare de 1,5 milioane de dolari de la investitori bine cotaţi din Silicon Valley
0
Knotch, un start-up fondat de clujeanca Anda Gânscă şi Stephanie Volftsun, cu sediul în San Francisco, a creat o reţea socială şi recent a obţinut o finanţare de 1,5 milioane de dolari. Banii vin de la investitori bine cotaţi din Silicon Valley, potrivit New York Times.
Knotch e o aplicaţie pentru utilizatorii de iPhone care se bazează pe opiniile oamenilor.
Nu vă place Pepsi/Cola/Halloween? Puteţi să scrieţi şi să oferiţi o culoare. Roşu înseamnă că aveţi o părere bună, iar albastru, o părere negativă. E o reţea care a crescut discret în timp şi care este destinată celor care vorbesc engleza.
Andra Gânscă a lucrat pentru două fonduri de venture capital, iar unul dintre acestea administrează 6 miliarde de dolari.
Anda Gânscă a povestit pentru New York Times că ideea acestei creaţii i-a venit atunci când studia la Stanford şi că ea este un „termometru“ pentru sentimente. Knotch speră că datele generate de utilizatori să devină importante pentru branduri, artişti sau chiar oameni politici.
Calitatea oamenilor de lângă tine
Pentru ea contează enorm oamenii cu care lucrează, de aceea îi alege după potenţial, nu după reuşitele lor de pe hârtie. Anda spune că atunci când începi o companie nu te mai gândeşti la tine, la imaginea ta pentru că, dacă faci asta nu vei avea succes, ci eşti trup şi suflet devotat acelui proiect ca el să reuşească. Iar în acest sens e nevoie de muncă în echipă.

Echipa Knotch
„Când începi o afacere cu cineva trebuie să te asiguri că sunteţi pe aceeaşi lungime de undă. Trebuie să te asiguri de la început că vă iubiţi, aveţi o relaţie super dincolo de prietenie. Când cofondatorii nu se înţeleg, nu lucrează în echipă, rişti să te lupţi cu balaurii", afirma, în august 2012, clujeanca din Silicon Valley.
Mai puteţi citi:
Ponturi din Silicon Valley pentru afaceri la Cluj
Startup fondat de o româncă, 1,9 milioane de dolari finanţare în SUA