Experiența care l-a adus în pragul disperării pe un turist român în Grecia. „Cu managerul nu se poate discuta, s-a ascuns”

0
Publicat:

Un turist român susține că a avut o experiența extrem de neplăcută într-un hotel din Grecia și este decis să facă o reclamație, însă demersul său nu a avut succes până acum. Disperat, bărbatul caută o soluție și le cere sfaturi internauților.

Litoralul elen este preferat de zeci de mii de români în fiecare an. FOTO Unsplash
Litoralul elen este preferat de zeci de mii de români în fiecare an. FOTO Unsplash

Românul și-a rezervat ceea ce credea că va fi vacanța perfectă într-un hotel din Halkidiki, dar acum regretă alegerea făcută. Socoteala de acasă nu s-a potrivit cu cea de la fața locului. El a povestit pe grupul de Facebook Forum Halkidiki că nici după patru zile nu a venit nimeni să-i curețe camera, deși a făcut reclamație.

„Bună ziua, Sunt cazat la hotel Cora și de 4 zile nimeni nu a venit să curețe camera. Deși am sunat și am fost la recepție cu reclamații, nu se rezolvă situația. Cu managerul nu se poate discuta, este ascuns probabil. Situația asta există pentru multe din camere. Am vorbit cu personalul de curățenie și au spus că fac curat numai în camerele dispuse de recepție. Există Protecția Consumatorului în Grecia? Unde pot face o reclamație? Totuși, am plătit niște bani...”, a scris el.

Postarea lui s-a viralizat, iar numeroși internauți au venit cu sfaturi. Alții, însă, l-au combătut. „Chiar nu înțeleg unii oameni ,cam ce mizerie poți face într-o camera în 4 zile. Plec de ani de zile în vacanțe și am închiriat 90% din timp numai apartamente peste tot și nu am avut nevoie să vină cineva să-mi facă curățenie. Și am stat mereu minim 7 zile, la plecare apartamentul era impecabil”, a scris unul dintre critici.

A fost însă combătut de mai mulți membrii ai grupului, care i-au explicat că hotelierii trebuie să asigure curățenia camerei și că acesta este un serviciu de bază inclus în orice hotel, în orice țară civilizată.

Este la un hotel, nu la un apartament. Serviciul de room cleaning este inclus.... Nu comparați. Dacă plăteați cât a plătit dânsul, nu cred că vă convenea situația. Confortul se plătește, zic să beneficieze domnul de el. All the best”, „La 300 de euro pe noapte, da, trebuie în fiecare zi să se facă curățenie. Și da, dacă ai copii, coșurile de gunoi se umplu cât ai clipi, prosoapele se murdăresc ,nisip pe jos etc. Chestiile astea sunt elementare la un hotel indiferent de cate stele are, că de-aia prefera unii hoteluri în loc de apartamente închiriate, airnb” și „Din păcate pentru tine nu ai făcut saltul către unități turistice clasificate!”, au fost doar câteva dintre nenumăratele răspunsuri primite de cel care a criticat postarea inițială. 

Cluj-Napoca

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite