Traficul a fost blocat la intrarea în Capitală. Șoseaua este inundată între Podul Băneasa și Fântâna Miorița

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pe sensul de mers Ploiești - București, pe DN1, carosabilul a fost inundat și s-a circulat cu dificultate.

foto inundatie sosea
Șoseaua este inundată între Podul Băneasa și Fântâna Miorița FOTO Arhivă

Inundația a fost anunțată pe un grup de Facebook dedicat informațiilor legate de trafic pentru Capitală și județul Ilfov. Inundația a început din dreptul benzinăriei Petrom, unde șoferii au transmis că au început să se formeze „valuri”, iar mașinile mai pot circula doar pe a treia bandă, coloana de mașini începând de la Centura Capitalei, potrivit B365.

Anunțul referitor la această inundație a fost făcut la ora 07:48, pe grupul de Facebook „Info Trafic București și Ilfov”. 

Inundație pe DN1 sens Ploiești-București în dreptul benzinăriei Petrom, se circula doar pe banda 3, coada începe de la Centura”, a scris șoferul pe grupul de Facebook.

În plus, un alt șofer, membru al grupului privat de Facebook spune că situația a început de azi-noapte, însă între timp s-a înrăutățit. „E de la 12 noaptea, dar din ce vad acum e mai mare, pe la 1 noaptea au venit pompierii dar vad ca nu s-a rezolvat nimic”, a scris celălalt șofer.

Conform informațiilor oficiale, inundația ar fi fost cauzată de o conductă subterană de apă, care s-ar fi spart în timpul unor lucrări derulate de echipa Metrorex.

Traficul este restricționat în zona de peste o săptămână

Începând cu data de 29 iunie 2024, pe Șoseaua București - Ploiești, în zona Gării Băneasa - Fântâna Miorița sunt instaurate restricții de circulație, din cauza desfășurărilor unor lucrări pentru noua magistrala de metrou, Magistrala 6. 1 Mai - Tokyo.

Activitățile pregătitoare la viitoarea stație de metrou Gara Băneasa de pe aliniamentul viitoarei Magistrale M6, Secțiunea Sud, din cadrul contractului de execuție „Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai-Otopeni). Proiectare și execuție structură de rezistență stații, galerii și tuneluri. Lotul 1.1 – 1Mai-Tokyo” impun necesitatea ocupării a două benzi de circulație pe sensul de intrare în București (banda I și banda II)”, a explicat Metrorex.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite