Circulaţia feroviară între Braşov şi Bucureşti, pe un fir cu locomotive electrice, iar pe celălalt cu locomotive diesel

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Trenurile au rămas blocate pe traseul Braşov – Sinaia. Un braşovean, care este blocat în halta Timişul de Sus, ne-a anunţat că nicio garnitură, fie că este vorba despre transport de persoane sau de marfă, nu se pune îndeplasare, iar mecanicii unui tren marfar blocat peste macaze, pe care i-a întrebat ce se întâmplă, i-au spus că este o cădere de tensiune.

UPDATE 19.20 „Trenurile circulă în condiţii normale de trafic pe ambele fire între Timişu de Sus şi Predeal, iar între Timişu de Sus şi Dârste cu tracţiune Diesel, pe firul I. Începând cu ora 19.00  traficul feroviar pe Valea Prahovei se desfăşoară în condiţii normale pe ambele fire de circulaţie pe intervalul de staţii Predeal – Timişu de Sus, iar pe segmentul Timişu de Sus – Dârste trenurile sunt tractate pe firul I cu locomotive Diesel”, precizează CFR.

Din direcţia Braşov  4 trenuri vor ajunge cu întârziere în Bucureşti Nord: R 14036, R 3008, IR 15934, R 14038.

Între timp, întârzierile în Gara de Nord din Bucureşti pentru cinci trenuri care vin de la Braşov sunt estimate între 95 şi 145 de minute.

UPDATE 14.40

„Se circula pe un singur fir intre Brasov si Predeal si speram ca pana in jurul orei 17,00 aceste defectiuni sa fie remediate. Echipele noastre lucreaza pe acest traseu, dar trebuie verificat fiecare tablou de semnalizare. Intarzierile sunt de maximum 30 de minute", a sustinut directorul Regionalei CFR Brasov, Ioan Pintea, citat de Agerpres.

Potrivit directorului Regionalei CFR Brasov, clorura de calciu pulverizata pe DN 1 intre Brasov si Predeal ar fi afectat izolatorii sistemului de semnalizare, avand in vedere ca sunt probleme la firul de cale ferata de langa sosea, nu cel de langa munte.

UPDATE 14.16 Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează abia la această oră că circulaţia feroviară pe segmentul Dârste – Predeal se desfăşoară în condiţii speciale, de tip cale liberă pe anumite intervale de staţii, din cauza unor deranjamente identificate la anumite componente ale sistemelor de semnalizare şi de alimentare cu energie electrică a liniei de contact.

„Echipele de intervenţie desfăşoară şi la această ora lucrări de remediere a acestor deranjamente şi de înlocuire a izolatorilor şi siguranţelor astfel încât traficul să poată fi reluat în condiţii normale de circulaţie. Menţionăm faptul că circulaţia feroviară nu este închisă dar se prelungesc timpii de parcurs pe întregul segment Dârste – Predeal unde, în paralel cu asigurarea circulaţiei, se execută şi lucrări de reparaţii”, se arată în comunicatrul de presă al CFR.UDPATE 11.11 Prefectul Ciprian Băncilă ne-a declarat că sunt probleme din cauza căderii de tensiune la două circuite. Unul dintre acestea este aproape remediat, după care echipele de intervenţie se vor ocupa de cel de-al doilea.

UPDATE 10.30 Circulaţia se face pe un singur fir. După ce o garnitură de la Braşov ajunge la Predeal, se dă drumul unei garnituri în sens invers.

10.10 „Trenul pe care îl astept eu trebuia sa treaca la 9.41 şi încă nu e plecat din Predeal la această oră (10.10 – n.r.). Din câte mi-au spus mecanicii de pe trenul blocat aici, de pe la km 150, au început să piardă tensiunea… E vorba de zona de la acel pod peste DN1, în apropiere de Cotu Donului. Nu cred că o rezolvă astăzi. Cică vor să repare firul 1, afectat acum, şi apoi să-l închidă pe celălalt pentru lucrări”, ne-a spus Lucian.

Problema mare pentru călătăorii care stau în gări şi halte este frigul, pentru că sălile de aşteptare sunt adevărate congelatoare…

Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite