Soft care-ţi permite să-ţi cumperi biletul de călătorie cu telefonul sau să supraveghezi ruta autocarului, implementat în premieră la Bistriţa
0
Una dintre cele mai mari companii bistriţene implementează în premieră naţională un soft care-ţi permite să-ţi achiziţionezi biletul cu telefonul sau să vezi unde anume se află autocarul care te interesează. De asemenea, acesta permite şi controlarea şoferilor şi exclude călătoriile „la negru”.
În cadrul unei conferinţe de presă, reprezentanţii Tabita Tour, însoţiţi de directorul de vânzări de la Mercedes-Benz România, au prezentat un soft implementat în premieră în România.
Acesta permite urmărirea autocarelor pe traseu pe Internet, dar şi achiziţionarea biletului on-line sau chiar cu telefonul. De altfel, această platformă permite gestionarea întregului sistem de transport, care are 36 de autocare doar pentru cursele externe.
„Toate informaţiile se centralizează şi se transmit în mod real dispeceratului. Aplicaţia este una inteligentă,care permite o utilizare foarte uşoară. Aceasta recunoaşte staţia, pasagerii de îmbarcat, de debarcat sau chiar de transferat”, precizează specialistul IT care se ocupă de implementarea softului.
Potrivit reprezentanţilor Tabita Tour sistemul va stârpi din faşă eventualele curse „la negru”, asta pentru că dacă în autocar se îmbarcă mai mulţi pasageri decât trebuie, softul emite un semnal la dispeceratul companiei, care poate să ia măsuri. De asemenea, în cazul în care şoferul este prea obosit pentru a conduce, softul îl atenţionează. În acest soft, compania a investit 200.000 de euro.
„Nu ne oprim aici. Proiectul a început în urmă cu trei ani. Anul acesta am atras şi fonduri europene. Ne dorim să continuăm să investim în zona aceasta”, precizează Ioan Sighiartău, directorul general al Tabita Tour.
Vă mai recomandăm:
Maşinile, înlocuite în centrul istoric de „tramvaiul verde”