O băimăreancă de 69 de ani a plătit peste 7.000 de lei ca să-şi revendice un premiu inexistent

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Telefonic, femeia a fost îndrumată să depună peste 7.000 de lei într-un cont FOTO: Arhivă
Telefonic, femeia a fost îndrumată să depună peste 7.000 de lei într-un cont FOTO: Arhivă

O băimăreancă a căzut victima unei înşelăciuni. Sub pretextul că ar fi câştigat un premiu din partea unei companii de telecomunicaţii, aceasta a fost convinsă să depună într-un cont suma de 7.156 de lei pentru a-şi revendica mai apoi câştigul.

Joi, poliţiştii băimăreni au primit o nouă plângere privind comiterea unei înşelăciuni. O femeie în vârstă de 69 ani din Baia Mare reclamă faptul că, în data de 19 iunie a fost anunţată telefonic de către o persoană care s-a prezentat a fi directorul unei societăţi de telecomunicaţii  că a câştigat un premiu de fidelitate oferit de respectiva societate. Pentru a intra în posesia premiului victima trebuia să depună o sumă de bani într-un cont. Pentru ca totul să pară cât mai oficial şi real, câştigul era garantat şi de un presupus comisar şef din cadrul poliţiei.  Femeia a fost înşelată astfel cu suma de 7156 lei. În cauză se efectuează cercetări sub aspectul săvârşirii infracţiunii de înşelăciune. 

Pe aceeaşi temă:

A apărut o nouă metodă de înşelăciune, "metoda accidentul". Mai multe persoane au plătit mii de lei pentru presupuse accidente cauzate de membri ai familiei

Acuzat de înşelăciune după ce a introdus în circulaţie 800 de euro falşi

Baia Mare



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite