Circulaţia pe DN7, la intrarea în Vladimirescu, se închide în acest weekend
0Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că în perioada 25 iulie 2014, ora 07:00 – 27 iulie 2014, ora 19:00 circulaţia rutieră va fi închisă pe drumul naţional DN 7, la poziţia kilometrică 540+270, pentru execuţia lucrărilor de montare a dalelor la pasajul peste calea ferată.
În zilele în care circulaţia este închisă, traficul rutier va fi deviat pentru ambele sensuri de deplasare pe următoarea variantă de ocolire: pentru relaţia: Deva – Nădlac (Oradea, Timişoara): pentru autovehiculele destinate transportului de marfă cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone devierea se va realiza din DN 7 km. 534+700 dreapta – drum de acces în fostul Combinat Chimic Vladimirescu – DJ 682C – DJ 709, Centura N-V Arad km. 540+750.
Utilizatorii care tranzitează sectorul de drum cu autovehicule sub limita celei precizate pot opta pentru relaţia mai sus menţionată sau pentru varianta de traseu prin municipiul Arad.
Pentru relaţia: Nădlac (Oradea, Timişoara) – Deva: devierea din DN 7, Centura N-V Arad km. 540+750 stânga – DJ 709 – DJ 682C – drum de ieşire din fostul Combinat Chimic Vladimirescu – DN 7 km 534+700.
În aceste zile, va fi permisă doar circulaţia autovehiculelor cu regim de circulaţie prioritară menţionate în OUG 195/2002, Art. 32, alin. (2) lit. a) şi b), atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă.
onducătorii auto sunt rugaţi să respecte restricţia de circulaţie instituită şi semnalizarea rutieră temporară.
Vă mai recomandăm: Faleza din Neptun va fi reabilitată. Lucrări complexe şi în zona „La Steaguri“
Consilierii locali din Mangalia au votat, luni, în cadrul unei şedinţe ordinare, proiectul pentru reabilitarea falezei Jupiter-Neptun.
Cum insistă Primăria Brăila să dea miliarde de lei vechi pe lucrări ce pot fi făcute aproape gratis
Aspru criticată pentru iniţiativa de a construi două sensuri giratorii în valoare de 300.000 lei fiecare, Primăria Brăila a demonstrat că se pot face astfel de facilităţi pentru traficul rutier cu foarte puţini bani. Adică aproape gratis. Problema e că sensurile giratorii ieftine au fost făcute doar ca un preambul, în aşteptarea celor exorbitant de scumpe.