Italian consternat de un produs găsit într-un supermarket din România: „Vine în casete, nu înțeleg de ce”

0
Publicat:

Un italian a rămas surprins de modul în care sunt prezentate produsele la raft într-un supermarket din România și a postat un clip pe Tik Tok, în care dă câteva exemple, cum ar fi untul vândut în casete antifurt, cutiile de ton transparente și ketchupul verde.

Italianul a fost surprins de produsele dintr-un supermaket românesc FOTO captură video Tik Tok
Italianul a fost surprins de produsele dintr-un supermaket românesc FOTO captură video Tik Tok

Un italian aflat în vizită în România s-a declarat surprins de unele produse găsite într-un supermarket, dar și de modul în care sunt expuse la vânzare. El a postat un videoclip pe Tiktok în care le prezenta urmăritorilor săi produsele „ciudate” pe care le-a găsit.

„M-am dus la un supermarket din București și m-am distrat tare de ceea ce am găsit”, își descrie italianul experiența.

Italianul s-a oprit mai întâi la raionul de băuturi alcoolice și s-a declarat surprins când a văzut că berea se găsește în bidoane de doi litri și în pachete a câte șase produse. 

„Berile se vând în pachete de câte șase, înfoliate în plastic. Fiecare are doi litri. Impresionant!”, a comentat bărbatul.

Răspunsurile din partea românilor nu au întârziat să apară. „Poți să cumpăra și o singură sticlă de bere. Trebuie doar să o scoți din ambalaj”, a scris un conațional.

„În România se bea, nu se glumește”, a comentat ironic un alt român.

Sistem antufurt la unt

La raionul de lactate, italianul a rămas consternat de prezentarea untului la raft. Bărbatul nu a înțeles că produsul avea montat, de fapt, un sistem antifurt.

„Untul se vinde în casetă cu cod. Nu știu de ce. Poate ajută să-l servești mai ușor?”, s-a întrebat italianul. 

Un român i-a răspuns: „Se fură și de aceea îl pune în cutie.”

Italianul a încadrat la categoria „lucruri pe care nu le-am văzut niciodată” cutiile de ton, ketchup-ul verde și brânza grasă de vaci.

„Cutiile de ton sunt transparente și cu plastic deasupra. Nu am văzut niciodată așa ceva”, spune italianul.

„În România există ketchup verde, ce spectaculos!”, remarcă bărbatul.

„Asta nu știu ce e”, s-a declarat nedumerit italianul ținând în mână o găleată mică de brânză grasă de vaci. „Vă rog să scrieți în comentarii ce este, sunt curios. Arată ca brânza.. dar cine știe la ce se servește”, a fost apelul lui.

„Brânza aceea o mâncăm cu mămăligă și smântână”, a explicat cineva.

„Pe lângă Coca Cola, cea pe care o știm cu toții, aici există Pop Cola, o „Cola” românească, făcută aici”, este o altă surpriză pentru italian.

„Castraveții murați sunt „serioși” aici”

Italianul a remarcat că atât castraveții murați, cât și muștarul sunt alimente „serioase” la români,  trăgând concluzia că suntem iubitori al acestor produse după diversitatea și prezenta abundentă la raft. 

„Castraveții murați sunt „serioși” aici. Există rafturi întregi de murături. La fel și pentru muștar. Și muștarul pare un produs foarte „serios” aici. Găsești de toate felurile, cu toate aromele posibile”, este o altă constatare surprinzătoare a turistului. 

„La raionul de pește este întotdeauna prezent crapul și carasul, pe care noi nu-l mâncăm. Există o selecție impresionantă de mezeluri, de toate felurile, produse din porc, vacă, șamd”, remarcă italianul.

O româncă a ținut să îi spună italianului că este normal pentru un străin să găsească ciudate anumite lucruri pe care le vede într-o țară pe care o vizitează.

„Am văzut și eu multe lucruri ciudate când am ajuns în Italia”, spune conaționala noastră.

Un alt turist care a vizitat România s-a declarat surprins de o altă particularitate a produselor vândute în supermarketurile de la noi: „Pe mine m-a frapat diversitatea sucurilor. Au toate aromele la care te poți gândi, struguri, căpșuni, pere, piersici.”

Societate

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite