„Adevărul“, de patru ani cel mai de încredere ziar al românilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

„Adevărul“ îşi păstrează poziţia de cel mai de încredere cotidian din România pentru a patra oară consecutiv, în urma studiului „Trusted Brands 2014 – Mărcile în care au încredere românii“.

„Adevărul“ se numără printre cele mai longevive ziare din România, împlinind 125 de ani de existenţă în anul 2013. În istoria sa, cotidianul „Adevărul“ a cunoscut diverse etape de dezvoltare, dar ceea ce a contat cel mai mult a fost relaţia cu cititorii. Tocmai de aceea, în ultimii ani, redacţia a dezvoltat atât ediţia tipărită, cât şi varianta online, dispunând astăzi de un proiect multimedia complex: „Adevărul Live“.

„Trusted Brands 2014“, unul dintre celei mai importante studii de piaţă asupra consumatorului în Europa, este realizat de Reader's Digest în zece ţări, printre care şi România. Obiectivul studiului, ajuns în acest an la a paisprezecea ediţie în Europa şi a noua ediţie în România, este identificarea şi premierea mărcilor care au reuşit să câştige încrederea consumatorilor în acest an.

În ceea ce priveşte studiul realizat în România, rezultatele au dovedit încă o dată că românii rămân  fideli mărcilor care reuşesc să le câştige încrederea, la majoritatea categoriilor liderii rămânând aceiaşi, indiferent de schimbările care se produc pe piaţă. În România, s-au înregistrat 4.831 de chestionare completate

Cotidianul „Adevărul“ a devansat în competiţia din acest an titluri prestigioase precum „Jurnalul Naţional“ şi „Libertatea“. 

De asemenea, televiziunea Pro TV, care în ultimul an a trecut prin schimbări majore, a reuşit să-şi câştige, pentru a noua oară consecutiv, poziţia de lider la categoria Televiziune, iar postul Europa FM este staţia de radio în care românii au cea mai mare încredere. 

La categoria Profesii, campionii încrederii la români rămân, ca şi în anii trecuţi, pompierii (92%), piloţii (88%) şi farmaciştii (78%). Pe ultimele trei locuri ale clasamentului se situează politicienii (doar 14% dintre români au încredere în ei), agenţii imobiliari (cu numai 20% procent de încredere) şi liderii de sindicat (cu 24% procent de încredere). Interesant este faptul că, în România, încrederea în profesori a crescut foarte mult faţă de anul trecut – dacă în 2013 s-a dovedit a fi cea mai mică din Europa (57%, faţă de 72% media europeană), în acest an 73% dintre respondenţi au declarat că au încredere în cadrele didactice. 

„Este a noua ediţie în România şi, tot acum, Reader’s Digest aniversează 10 ani de prezenţă aici. Îmi place că, în toţi aceşti ani, ceva nu s-a schimbat: mărcile româneşti au rămas pe val. Două treimi din categoriile locale sunt câştigate de branduri româneşti“, a declarat Florin Petrescu, country manager Reader's Digest România. 

Trusted Brands 2014 s-a desfăşurat concomitent în zece ţări europene, respondenţii având la dispoziţie pentru a alege 20 de categorii comune celor zece ţări europene şi un număr de maximum 18 categorii locale. Participanţii la sondaj nu au primit variante de răspuns, ci au fost rugaţi să nominalizeze ei înşişi mărcile în care au încredere şi să le evalueze în funcţie de „Calitate“, „Valoare excelentă“, „Imagine puternică“, „Înţelegerea nevoilor clienţilor“ şi „Responsabilitate socială“. 

Vă prezentăm în continuare câştigătorii Trusted Brands România 2014:

Categorii locale: 

Produse de panificaţie: Vel Pitar 

Produse lactate: Napolact 

Produse din carne: Cris-Tim 

Ulei de gătit: Untdelemn de la Bunica 

Condimente: Fuchs 

Ape minerale: Borsec 

Hrană pentru animale: Pedigree 

Clinici private: Medlife 

Cafea: Jacobs 

Pastă de dinţi: Colgate   

Farmacii: Catena 

Retailer electrocasnice: Altex 

Săpun: Dove 

Deodorant: Nivea 

Centre comerciale: Kaufland 

Cotidiene: Adevarul 

Staţii radio: Europa FM 

Staţii TV: Pro TV 

Categorii europene: 

Automobile: Volkswagen 

Electrocasnice: Philips 

Computere personale: HP 

Telefonie mobilă: Nokia 

Reţea telefonie mobilă: Vodafone 

Camere foto: Nikon 

Agenţii de turism: Paralela 45 

Bănci: Banca Transilvania 

Carduri de credit: Visa 

Companii de asigurări: Astra Asigurari 

Furnizori servicii internet: RCS & RDS 

Benzinării: Petrom 

Vitamine: Eurovita 

Remedii împotriva răcelii şi gripei: Nurofen 

Analgezice: Algocalmin 

Produse de îngrijire a părului: Head & Shoulders 

Produse de îngrijire a pielii: Nivea 

Produse de machiaj: Avon 

Detergenţi: Ariel 

Cereale pentru micul dejun: Nestle 

Societate

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite