Noi trageri la sorţi la Curtea Supremă. Instanţa supremă îi va desemna pe judecătorii care vor face parte din Biroul Electoral Central

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Imagine: Adevărul
Imagine: Adevărul

Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ) va desemna, joi, ora 13.00, prin tragere la sorţi, judecătorii care vor face parte din Biroul Electoral Central (BEC) pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale din data de 27 septembrie 2020. ÎCCJ anunţă şi că a modificat regulile de acces în instanţă, justiţiabililor fiindu-le interzis să formeze grupuri mai mari de două persoane în sediu, excepţie făcând avocaţii.

„În ziua de 30 iulie 2020, orele 13.00 vor fi desemnaţi, prin tragere la sorţi, în şedinţă publică, judecătorii Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie care vor face parte din Biroul Electoral Central pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale din data de 27 septembrie 2020. Şedinţa publică va avea loc la sediul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie din strada Batiştei nr. 25, sector 2, sala Secţiilor Unite, cu respectarea regulilor prevăzute în Instrucţiunile privind accesul în sălile ÎCCJ, stabilite prin Ordinul Preşedintelui Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie nr.138 din 13 mai 2020, publicate pe site-ul instanţei supreme (www.scj.ro)”, se arată într-un comuicat al ÎCCJ.

Potrivit documentului citat, pe toată durata prezenţei în sediile ÎCCJ este interzisă deplasarea sau staţionarea în grupuri mai mari de 2 persoane, cu excepţia persoanelor care locuiesc împreună. 

„De asemenea, avocatul dumneavoastră este exceptat de la această interdicţie, astfel încât să vă poată însoţi pe durata prezenţei la sediul ÎCCJ, însă, pentru protecţia propriei dumneavoastră sănătăţi, precum şi a aceleia a apărătorului dumneavoastră, vă recomandăm să discutaţi cu apărătorul dumneavoastră în prealabil, pentru a reduce numărul de interacţiuni sociale la sediul ÎCCJ”, se arată în comunicat.

Instanţa supremă reaminteşte justiţiabililor că pentru prevenirea transmiterii noului coronavirus, accesul la serviciile de arhivă şi registratură se desfăşoară pe bază de programare telefonică prealabilă.

„Vă rugăm să reţineţi că în această perioadă recomandăm cu tărie transmiterea actelor prin poştă electronică, fax sau servicii poştale, precum şi limitarea deplasărilor neesenţiale la sediile ÎCCJ”, se mai arată în comunicat.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite