Cum sunt atrase „femeile puternice” să joace la un cazino online plecând de la promovarea drepturilor omului

0
Publicat:

Un cazino online încurajează femeile din România să încerce anumite jocuri de noroc, sub pretextul unei discuții despre ele și drepturile lor, fiind o creată o așa-zisă comunitate a „femeilor-puternice, care se distrează responsabil”, arată un material al  PressOne.

Jucătorii sunt mai ales bărbații în acest moment FOTO Shutterstock
Jucătorii sunt mai ales bărbații în acest moment FOTO Shutterstock

Potrivit unei anchetă a sursei citate, „sub pretextul feminismului și al aniversării lunii femeii, operatorul de jocuri de noroc Betano a lansat un podcast video, denumit „Lucky Ladies Mode ON”, care își propune să promoveze „femeile puternice, asumate, cu caractere puternice, deschise la distracție responsabilă și adevărate inspirații pentru cei din jur” și să construiască o „comunitate a jucătoarelor din România”, supranumită „Lucky Ladies” (...) specialiștii în tratarea dependențelor și asociațiile neguvernamentale pentru drepturile femeilor critică inițiativa”, notează sursa citată.

Publicația dă exemplul unei emisiuni unde invitată a fost o cunoscută artistă, Giulia Anghelescu, cântăreață de muzică pop care a făcut parte din trupele Candy și DJ Project, unde discuțiile sunt de la teme personale la jocuri de noroc.

Filmarea continuă cu artista încercând un joc online, ajutată de gazda emisiunii. „Pe tot parcursul show-ului se repetă insistent câteva cuvinte des întâlnite când vine vorba de felul în care se promovează public în România industria jocurilor de noroc: distracție (de 11 ori), responsabil (8 ori), noroc (4 ori) și sintagma de femei puternice, asociată cu jocurile de noroc (7 ori)”, notează PressOne.

E o masă mare acolo (publicul feminin, n.red.), neexploatată, care nu a fost atât de targetată până acum prin mesaje. Cred că ar fi păcat ca industria să înceapă să se îndrepte și spre segmentul ăsta. Dar e tot o încercare de a face profit. Industria nu vrea oameni dependenți, industria vrea să facă profit. Și dacă poate să se extindă spre un segment de populație și consideră că e o oportunitate, asta o să facă”, susține Viorel Roman, director executiv al Asociației Aliat pentru sănătate mintală, specializat pe adicții de substanțe sau comportamentale, pentru sursa citată.

Reacția operatorului de jocuri

Operatorul jocurilor de noroc menționate a precizat că tot demersul face parte dintr-o campanie legată de luna femeilor: „Adresarea anumitor segmente de public feminin a mai făcut parte din campanii specifice ale companiei noastre (...) Campania la care faceți referire a fost lansată în luna martie, o lună recunoscută drept «luna femeilor», în care companii și branduri, din diferite domenii, demarează campanii cu mesaje țintite către publicul feminin, inclusiv cu oferte și promoții, care au rolul de celebrare a femeilor într-o perioadă specială a anului.” Pe de altă parte, artista din podcast sau reprezentanții acesteia nu au oferit un punct de vedere legat de temele abordate. Citiți materialul integral pe Pressone

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite