7 tendinţe pe care orice viitor student la MBA trebuie să le ştie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Antreprenoriatul social, tot mai frecvent în cursurile de la MBA FOTO Shutterstock
Antreprenoriatul social, tot mai frecvent în cursurile de la MBA FOTO Shutterstock

Înscrierea la un program de MBA duce la un avânt substanţial în carieră, vizibil într-o funcţie mult mai ridicată, rezultate financiare care primesc aprecieri şi o recompensă financiară pe măsură.

Cele mai importante tendinţe pe care trebuie să le ştie orice persoană care plănuieşte să urmeze un MBA.

1. Marii angajatori caută absolvenţi de MBA

Recrutarea absolvenţilor de MBA se menţine sus: peste 40% din marile companii sunt dispuse să facă angajări din rândul celor cu diplomă de MBA. Acest lucru este determinat şi de faptul că economia globală începe să-şi revină, potrivit Entrepreneur.com.

2. Absolventii de MBA, preferaţii start-up-urilor

Companiile aflate la început de drum preferă tot mai mult proaspăt absolvenţi de MBA. Cum vânarea executivilor a devenit nefolositoare pentru start-up-urile proaspete, cursanţii MBA sunt o variantă mult mai atractivă. Aşa că 57% din start-up-urile fac recrutări direct din campusurile MBA-urilor.

3. Interes mare pentru Finanţe

Câteva şcoli care oferă un Master de contabilitate şi/sau program de Finanţe au văzut o creştere notabilă a solicitărilor pentru acest segment de cursuri. Chiar şi aşa, Finanţele continuă să fie cursurile cele mai competitive. Aici un candidat are şanse în proporţie de 40% pentru a fi admis, scrie Educationpost.com.hk.

Citeşte continuarea pe wall-street.ro 

Educație



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite