Un YouTuber care a vizitat un McDonald's rebrănduit din Rusia a povestit cât de multe diferenţe sunt faţă de varianta americană
0Un reporter rus de la un cunoscut canal de YouTube a mers la McDonald's-ul rebranduit din Moscova, care s-a deschis pe 12 iunie, şi a spus că mirosul şi mâncarea sunt diferite.
McDonald's s-a numărat printre lanţurile americane care şi-au închis operaţiunile în Rusia pe fondul războiului cu Ucraina. Lanţul de fast-food, care a funcţionat în Rusia timp de 30 de ani după căderea Uniunii Sovietice, şi-a vândut afacerea din Rusia lui Alexander Govor, care a condus 25 de restaurante McDonald's în Siberia. Restaurantele rebranduite se numesc Vkusno i tochka, care se traduce prin „Gustos şi atât", potrivit Reuters.
Într-un videoclip de pe YouTube al canalului rusesc Redaktsia, un reporter s-a întâlnit cu proprietarul acestui restaurant, Alexander Sysoev, pentru a încerca Vkusno i tochka. (Redaktsia, care înseamnă „redacţie" în limba rusă, a fost creat de Alexey Pivovarov, un prezentator de televiziune care este, de asemenea, redactor-şef al RTVI, o reţea de televiziune privată), relatează Insider.
Imediat ce a intrat, reporterul Redaktsia spune că mirosul din interiorul restaurantului nu seamănă cu mirosul tradiţional al unui McDonald's. La o masă de femei mai tinere, reporterul întreabă cum este mâncarea şi dacă s-a schimbat faţă de cea de la McDonald's. Una dintre ele îi spune reporterului că puiul are un gust mai bun, dar asta poate fi din cauză că nu a mai mâncat de aproximativ trei luni.
Reporterul, care îl întreabă din greşeală pe Sysoev dacă este pentru prima dată când mănâncă la „McDonald's”, în loc să îi spună Vkusno i tochka, spune că ambalajul mâncării este diferit de cel original. Reporterul ia un burger „grande”, rebranduit de la cheeseburgerul regal McDonald's, precum şi nuggets şi cartofi prăjiţi.
Când reporterul şi Sysoev se duc după sosul dulce-acrişor, îşi dau seama că sigla McDonald's a fost marcată cu un marker negru. În raportul Reuters se spune că logo-ul a fost marcat şi pe alte pachete de sos.
Sysoev îi spune reporterului că cartofii prăjiţi „sunt la fel, cel puţin din punct de vedere vizual”.
Andrea Palasciano a vizitat Vkusno i tochka pentru Insider şi a spus că cartofii prăjiţi erau „mai puţin săraţi şi crocanţi" decât se aştepta.
Vladislav Solomatov, şeful controlului de calitate al restaurantului, spune că cartofii pentru cartofi prăjiţi sunt cultivaţi în Rusia şi prelucraţi în Lipetsk Oblast.
Directorul general al Vkusno i tochka, Oleg Paroev, spune că restaurantul îşi procură majoritatea produselor de la furnizori ruşi, dar că unele ingrediente provin din alte ţări. El a spus că o mare parte din carnea de vită este importată din alte ţări, precum Uruguay şi Paraguay, deoarece Rusia nu are suficientă carne de vită.
Chiflele, care înainte erau făcute cu amidon de lecitină importat din SUA, sunt, de asemenea, diferite. Paroev spune că chiflele de la Vkusno i tochka sunt făcute din făină şi apă şi nu sunt la fel de crocante fără amidonul de lecitină.
Când reporterul şi Sysoev încearcă cola, reporterul a declarat că alţi oameni i-au spus că are un gust „ciudat". Sysoev a afirmat că este mai puţin carbogazoasă şi asemănătoare cu Coca-Cola Zero, versiunea de Coca-Cola fără zahăr.
Alina Didkovskaia, care gestionează contul de Telegram McDonald's, a declarat că Coca-Cola nu va mai fi disponibilă în Rusia pentru mult timp.
Vkusno i tochka spune că intenţionează să redeschidă alte 200 de restaurante până la sfârşitul lunii iunie. McDonald's avea anterior 850 de restaurante în toată Rusia. Lanţul de restaurante are, de asemenea, o opţiune de răscumpărare a restaurantelor sale din Rusia în termen de 15 ani.