Viewsonic a anunțat oferta de produse pentru România
0Viewsonic și-a prezentat astăzi, 30 mai, în cadrul unui eveniment pentru presă și parteneri oferta de produse pentru piața din România. Prezentarea a fost suținută de Valentin Spătaru, Country Sales Manager Romania & Bulgaria la Viewsonic și Mert Gundogdu, Marcom Manager - Turkey & CEE.
Categoriile principale de produse din portofoliul Viewsonic sunt: monitoare de PC, videopreoiectoare, ecrane interactive și ecrane comerciale.
Istoricul Viewsonic și detalii despre companie
Mott-ul companiei este See the Difference, sigla companiei constă în 3 cinteze australiene.
Punctele principale din istoria Viewsonic:
- în 1987 compania a fost fondată de James Chu, în California, SUA, sub numele Keypoint Technology;
- în 1990 a lansat primul monitor;
- în 1993 a fost lansat brandul Viewsonic și actualul logo;
- în 1999 compania a lansat primele videoproiectoare cu tehnologia DLP;
- în 2003 a fost lansat primul ecran cu ecran wide de 24 inchi;
- în 2005 a fost introdusă gama Digital Signage;
- în 2006 a lansat primul monitor cu timp de răspuns 1ms;
- în 2007 au fost lansate gamele de ecrane cu format mare și ecrane comerciale;
- în 2014 numărul 1 pe piața de videoproiectoare FullHD în SUA;
- în 2018 a fost lansată platforma MyViewboard;
-în 2020 au fost lansate ecranele All-in-One Direct View LED - ecrane de mari dimensiuni pentru interior, cu dimensiuni până la 216 inchi.
Prezentarea integrală.
În prezent Viewsonic are peste 1200 de angajați la nivel global, activează în peste 100 de țări, iar centrul principal R&D (cercetare și dezvoltare) este la Taipei, Taiwan.
Business-ul Viewsonic are 3 paliere: educație, corporate și consumer. Din punct de vedere al diagonalei pe care o afișează un produs Viewsonic dimensiunile pornesc de la 5 inchi și ajung la 300 de inchi. Tabletele cu pen pornesc de la 5 inchi, urmate de monitoare care pornesc de la 16 inchi.
Clasificarea produselor în funcție de diagonală:
- tablete grafice cu pen, de la 5 inchi;
- monitoare, de la 16 inchi până la 38 inchi;
- ecrane interactive și comerciale între 43 inch și 105 inchi;
- direct view display până la 216 inchi;
- videoproiectoare cu diagonala până la 300 inchi.
Monitoarele Viewsonic sunt împărțite în 4 categoriii:
- touchscreen;
- workspace;
- profesionale;
- gaming.
Gama de monitoare e împărțită în 6 serii:
- seria VA produse entry pentru Home&Office
- seriile VX și XG sunt de gaming, prima pentru ”gaming și entertainment” iar a doua ”elite”
- seria TD touchscreen
- seria VG pentru business
- seria VP pentru fotografi și editare
Gama VG conține monitoare pentru birou cu:
- USB-C docking;
- camere web integrate pentru videoconferințe;
- în format wide (21:9) pentru multitasking;
- ecrane portabile pentru mobilitate.
Gama ColorPro este creată pentru fotografi și designeri, sunt 3 monitoare care dispun de colorimetru pentru calibrarea cu Adobe Photoshop, există opțiuni de monitor pentru cei cu deficiențe de vedere, spre exemplu daltoniști.
Viewsonic a creat o alianță împreună cu trei producători de periferice, Razer, Thermaltake și Cooler Master pentru sincronizarea iluminării RGB printr-un software.
La niovel global Viewsonic este numărul 3 pe segementul videoproiectoarelor DLP, ca număr de unități vândute.
Videoproiectoarele sunt împărțite în 4 categorii:
- home entertainment;
- portabile;
- pentru spații mari;
- pentru educație și corporate.