Twitter este mai aproape de Instagram cu noile efecte foto testate de angajaţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Fotografii editate şi publicate prin aplicaţia de Twitter pentru iPhone. FOTO TheNextWeb
Fotografii editate şi publicate prin aplicaţia de Twitter pentru iPhone. FOTO TheNextWeb

La începutul lunii noiembrie au apărut primele informaţii potrivit cărora Twitter ar introduce filtrele fotografice pentru aplicaţia mobilă, iar, acum, se poate ca acestea să fie deja în teste. Câţiva angajaţi ai reţelei sociale au publicat imagini care sunt deja editate şi au primit câteva îmbunătăţiri vizuale.

Actualizarea aplicaţiei ar urma să apară până la finalul acestui an şi include câteva efecte vizuale. Acest domeniu al modificării imaginilor şi publicarea lor pe reţelele sociale a început să fie din ce în ce mai popular odată cu succesul Instagram, prima platformă de acest tip. Astfel, ultimul record al reţelei a fost publicarea, de Ziua Recunoştinţei, a aproximativ 200 de fotografii pe secundă.

image

Imaginile au fost publicate de angajaţii Twitter folosind atât aplicaţia pentru iPhone, cât şi cea pentru Android, notează „The Next Web“. Aceştia nu au spus direct că folosesc vreun filtru, dar asta se observă din dimensiunea imaginii şi din aspectul acesteia. Astfel, acestea sunt de 1.024x1.024 pixeli. Cele de la Instagram măsoară 612x612 pixeli.

Instagram este în proprietatea Facebook, iar Twitter a decis, în acest an, să renunţe la suportul aplicaţiilor terţe, astfel că a decis să introducă noile funcţii în aplicaţia proprie. Google are Snapseed, o aplicaţie asemănătoare Instagram doar în domeniul editării, fără să fie încă centrată pe reţelele sociale. Însă funcţionalităţile acesteia pot ajunge şi în aplicaţia Google+.

Unul dintre cei mai activi oameni de la Twitter care au publicat poze a fost chiar creatorul Jack Dorsey. Fotografiile sale sunt în tonuri de alb şi negru şi toate au fost trecute prin acelaşi efect ca cea de mai jos.

image
Tehnologie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite