Oamenii care ne-au dat realitate virtuală înainte de a fi la modă: Ce s-a ales de un proiect imens
0Începând cu 2003 până la popularizarea smartphone-urilor, Second Life a fost un subiect fierbinte. Iată unde a ajuns acest mediu la peste 10 ani de la lansare.
E la modă acum, dacă eşti o companie din tehnologie, să dezvolţi proiecte de realitate virtuală. A trecut însă peste un deceniu de la un proiect foarte interesant cu o aşa realitate. Se numea Second Life şi încă n-a dispărut.
Proiectele care nu se dezvoltă, companiile care n-au succes şi nu intră în noi domenii pot trece uşor neobservate. Spre deosebire însă de proiecte precum MySpace sau reţeaua socială Ello, Second Life a fost altceva. Nu a fost niciodată pentru toată lumea şi chiar şi în prezent nu este pentru toţi. Are însă în continuare aproape 900.000 de utilizatori şi o economie proprie, care produce bani pentru jucători.