Criticată, dar dorită: Tesla a înregistrat deja peste 200.000 de precomenzi pentru noua sa camionetă electrică
0În primul weekend de la lansarea (cu mici probleme) a camionetei Tesla, noua maşină electrică a înregistrat un număr impresionant de precomenzi, în ciuda design-ului său, care a fost un subiect de glumă pentru foarte mulţi.
La doar două zile de la lansarea Cybertruck, Tesla înregistrase deja 146.000 de precomenzi pentru camionetă, iar duminică, a depăşit 200.000, conform unei postări pe Twitter a lui Elon Musk. Clienţii trebuie să depună o sumă de 100 de dolari la fiecare precomandă, astfel încât compania lui Musk a obţinut 20 de milioane de dolari în doar 48 de ore.
Sunt 3 versiuni ale camionetei: cea de bază, cu un singur motor şi autonomie de 400 de km, care costă 39.900 de dolari, una cu două motoare şi autonomie de 482 de kilometri (49.900$) şi una cu trei motoare şi autonomie de 805km (69.900$). Musk spune că 42% dintre precomenzi sunt pentru versiunea cu două motoare, 41% pentru cea cu trei motoare şi 17% pentru cea de bază.
Aşteptare lungă pentru doritori
Chiar dacă precomenzile au început deja, cei care doresc noul Cybertruck vor mai avea de aşteptat. Versiunile cu unul, respectiv două motoare vor începe producţia abia la sfârşitul lui 2021, în timp ce versiunea cu trei motoare va fi produsă abia în 2022.
Tesla foloseşte precomenzile ca o modalitate de a genera entuziasm şi a obţine sume destul de importante pe termen scurt. Nu este prima oară când compania înregistrează un număr foarte mare de precomenzi: în 2016, după anunţarea Modelului 3, numărul precomenzilor a atins cota de 325.000 după numai do