CES 2014 - Revoluţia în telecom stârnită de un operator american: îşi plăteşte noii clienţi să renunţe la contractele actuale

0
Publicat:
Ultima actualizare:
John Legere, directorul T-Mobile, promite libertate pentru utilizatori. FOTO T-Mobile
John Legere, directorul T-Mobile, promite libertate pentru utilizatori. FOTO T-Mobile

La CES 2014, un operator telecom şi-a prezentat ultimul plan prin care încearcă să schimbe industria din prezent. T-Mobile le promite utilizatorilor care vin de la operatori concurenţi până la 350 de dolari pentru a acoperi costurile rezilierii contractului cu companiile în cauză.

John Legere, directorul T-Mobile, a anunţat la CES 2014 că operatorul telecom le achită noilor clienţi costurile de reziliere a contractelor cu AT&T, Verizon sau Sprint. Aceştia trebuie să vrea să-şi porteze numărul la T-Mobile, să renunţe la vechiul telefon şi compania le plăteşte până la 350 de dolari pentru a le acoperi costurile întreruperii contractului sub planul denumit Uncarrier 4.0. Vine la un an de zile de când T-Mobile a anunţat că schimbă lucrurile prin strategia Uncarrier, prin care întrerupe dependenţa unui client de operator.

The Verge notează că noii clienţi mai primesc până la 300 de dolari când îşi schimbă telefonul, în funcţie de model. „Le oferim familiilor un «bilet de ieşire din închisore»“, a spus Legere cu referire la abordarea T-Mobile. Totuşi, şi AT&T are un plan similar. Cel mai mare operator american a anunţat săptămâna trecută că plăteşte 200 de dolari oricărui utilizator care schimbă de la T-Mobile din nou la AT&T. Legere a caracterizat acest plan drept unul disperat de a-şi recâştiga clienţii pierduţi.

Strategia îndrăzneaţă pe care T-Mobile a aplicat-o în ultimul an pare să fi dat roade în ultimul trimestru din 2013. Acesta a fost cel mai bun din ultimii 8 ani, cu circa 1,64 de clienţi noi, dintre care aproximativ 870 de mii au optat pentru abonamente. În total, în 2013, T-Mobile a câştigat circa 4,4 milioane de clienţi noi în 2013.

„Fie ajungem să dominăm această industrie, fie ceilalţi se schimbă şi noi vom avea un succes foarte mare“, a spus Legere. Mai mult, tot ca cifre ale succesului se trec şi cele 69 de mii de tablete vândute în ultimul trimestru. Directorul T-Mobile a spus că au vândut mai multe tablete în luna decembrie decât au făcut-o în ultimii doi ani.

Află mai multe: 

Un operator din SUA schimbă regulile telefoniei mobile: nu-şi mai obligă clienţii la abonamente scumpe, pe mai mulţi ani

Marele război: cartelă sau abonament?

Inamicul public #1: tariful în roaming. În SUA, unul dintre marii operatori elimină costul suplimentar pentru internet mobil

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite